سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت استاندار یزد به مناسبت درگذشت مدیرکل فقید سابق معاونت عمرانی استانداری یزد

استاندار یزد با صدور پیام تسلیتی، ضایعه جانسوز درگذشت مدیرکل فقید دفتر فنی و سرپرست سابق معاونت عمرانی استانداری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛استاندار یزد با صدور پیام تسلیتی، ضایعه جانسوز درگذشت مدیرکل فقید دفتر فنی و سرپرست سابق معاونت عمرانی استانداری را تسلیت گفت.

محمود زمانی قمی استاندار یزد در این پیام آورده است: خبر تلخ و ناگوار درگذشت انسان وارسته و همکار گرانقدر، زنده‌یاد مهندس سید رضا خادمی واصل و موجب تاثر و تاسف اینجانب گردید.

زنده یاد خادمی، انسانی نجیب، رئوف و بااخلاق و مدیری متعهد، قانون‌مدار و دلسوز بود که یاد و خاطره نیکش برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند. بی شک خدمات بی شائبه و تلاش شبانه روزی آن فقید سعید که سرمایه گرانبهای عمر عزیز خویش را در مسیر خدمت خالصانه و فداکارانه به مردم شریف استان یزد مصروف داشته بود، باقیات الصالحات و برگ زرینی است که در پرونده آن انسان بزرگوار می‌درخشد. امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و آن مرحوم را در خوان گسترده اولیاء الله و ائمه معصومین (ع) به ویژه مولای متقیان حضرت امام علی (ع) میهمان گرداند.

برای خانواده محترم و کلیه بازماندگان گرامی از درگاه حضرت حق، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/پ

درگذشت مدیرکل سابق معاونت عمرانی استانداری یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.