سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

12 فروردین روز اعلام حکومت عدل الهی با رای قاطع مردم

امام جمعه چرام گفت: ۱۲ فروردین از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی و روز اعلام حکومت عدل الهی با رای قاطع مردم است.

حجه الاسلام افشار در خطبه‌های نماز جمعه 12 فروردین روز اعلام حکومت عدل الهی با رای قاطع مردماین هفته چرام گفت: مردم با انتخاب جمهوری اسلامی به قدرت‌های جهانی شرق و غرب نه گفتند.
وی همچنین به مراسم اعتکاف اشاره کرد و گفت: اعتکاف خلوت دل برای نزدیک شدن به خداست و معتکف ارتباط صمیمی و خالص با خدای عالم پیدا می کند.
خطیب جمعه چرام اضافه کرد: انسان وقتی در درون و دل با خدا انس پیدا کرد در ظاهر نیز اثرگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ۱۱ فروردین، ۱۳ رجب ولادت حضرت علی (ع) جامع ویژگی‌های الهی و معنوی نکته اساسی از زندگی حضرت عدالت محوری بود.
بر همه ما که شیعه حضرتیم می‌طلبد عدالت را در زندگی فردی و اجتماعی عامل باشیم.
وی با اشاره به روز وفات حضرت زینب (س) افزود: آن بانو نمونه کامل انسانی و عفت و حیا و پاکی در تمام مراحل زندگی بود. امید است همه ما با این خصایص حضرت جامه عمل بپوشانیم.
وی با اشاره به سخنام مقام معظم رهبری و شعار سال در این چند سال اخیر گفت:حمایت از کالا‌های ایرانی در واقع حمایت از کارگر ایرانی است.
افشار ادامه داد: بعد از شکست دشمن در جنگ نظامی هشت ساله، اقتصاد مهم‌ترین صحنه تقابل نظام در مقابل دنیای کفر بود که دشمنان بدنبال ناراضی کردن ملت از حیث اقتصاد هستند.
امام جمعه چرام بیان کرد: قوت یافتن تعصب نسبت به خرید کالای ایرانی، بازار یابی و صادرات، توجه به سلیقه مردم در داخل و خارج از کشور برای تولید کالا و مقابله جدی با واردات بی رویه کالا‌ها از راهکار‌های تحقق شعار امسال است.

انتهای پیام/غ

 

برچسب ها: نماز جمعه ، شعار سال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.