سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید بیش از نیم میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از بازدید بیش از نیم میلیون میهمان و مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی به رشد هفت درصدی اقامت مسافرین و میهمانان نوروزی در استان کرمانشاه در نوروز ۹۷ اشاره کرد و افزود: از ۲۷ اسفند ۹۶ تا نهم فروردین ۹۷ تعداد ۲۱۸ هزار و ۶۹۶ میهمان و مسافر نوروزی در استان کرمانشاه اقامت داشته است.

وی ادامه داد: این تعداد میهمان نوروزی در هتل ها، هتل آپارتمان ها، میهمانپدیزها، اقامتگاه‌های بوم گردی، سیاه چادر‌ها و خوابگاه‌های آموزش و پرورش استان اسکان یافته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در مدت یادشده ۵۵۴ هزار و ۷۵۰ مورد بازدید میهمان و مسافرین نوروزی از بنا‌های تاریخی و تفرجگاه‌های گردشگری استان گزارش شده است.

به گفته این مسئول این میزان بازدید در مقایسه با مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

بالایی افزود: در بحث نظارت ها، تاکنون هزار و ۱۴۳ مورد نظارت از تاسیسات گردشگری، رستوران‌های بین راهی، واحد‌های اقامتی و... توسط اعضای ستاد خدمات سفر استان انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در نوروز امسال تعداد بازرسی‌ها و نظارت‌های اعضای ستاد در مقایسه با مشابه نوروزسال گذشته ۴۳ درصد رشد دارد.

انتهای پیام/ز

بازدید مردم از استان کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.