سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

استارت‌آپی برای گشت‌وگذار در نزدیک‌ترین تا دورترین فروشگاه‌ها

این استارت‌آپ به مشتری امکان می‌دهد درخواستش را در نزدیک‌ترین و یا حتی دورترین فروشگاه‌ها جست‌و‌جو کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند.

یکی از استارت‌آپ‌های کشور موفق به ایجاد خدمتی شده است که به کمک آن می‌توان مایحتاج یک خانه مانند شیرینی، مواد غذایی، خشکبار، گل و غیره را به صورت آنلاین سفارش داد و در کوتاه‌ترین زمان آن‌را تحویل گرفت.

هریک از مشتریان می‌توانند از طریق سایت یا برنامه تلفن همراه این استار‌ت‌آپ محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند تا آن محصولات از نزدیک‌ترین فروشگاه برایشان ارسال شود.

 میوه و سبزی را بصورت آنلاین خریداری کنید

یکی از قابلیت‌های این استارت‌آپ این است که به مشتری امکان می‌دهد درخواستشان را در نزدیک‌ترین و یا حتی در دورترین فروشگاه‌ها جست‌و‌جو کرده و محصول مورد نظر را خریداری کند.

هریک از مشتریان می‌توانند از میان دسته‌بندی‌های موجود این استارت‌آپ مانند سالاد، صیفی‌جات و میوه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند و در سبد کالایشان قرار دهند؛ سپس آدرس خود را در سایت وارد کرده و روش پرداخت و حمل نقل را هم مشخص کنند تا محصولات در کوتاهترین زمان به دستشان برسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.