سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۸ هزار و ۷۷ ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان

رییس مرکز اورژانس اصفهان گفت:در طرح امداد نوروزی سال ۹۷ از ۲۴ اسفندماه 96 تعداد ۸ هزار و ۷۷ ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان انجام شد.

غفور راستین در گفت و با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به ماموریت های انجام شده اورژانس از ابتدای سال تا کنون اظهار کرد: در طرح امداد نوروزی سال ۹۷ از ۲۴ اسفندماه تعداد ۸ هزار و ۷۷ ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان انجام شد که ۲ هزار و ۵۱۵ ماموریت، تصادفی و ۵ هزار و ۵۶۲ ماموریت، غیرتصادفی بوده است.

وی افزود: از مجموع حوادث رانندگی در این مدت، یک هزار و ۷۸۶ مورد شهری و ۷۲۹ مورد جاده ای بود.

رییس مرکز اورژانس اصفهان با اشاره به ۱۳ مورد مسمومیت با منوکسید کربن در این مدت، بیان کرد: از ابتدای طرح امداد نوروزی امسال تاکنون بالگرد امدادی فوریت های پزشکی اصفهان ۳ بار به پرواز درآمد و ۷ مصدوم را به بیمارستان منتقل کرد؛ ضمن اینکه نوروز امسال در طرح امداد نوروزی، ۳۲ ایستگاه سلامت در استان اصفهان برپا شد که تا پایان هشتمین روز فروردین، ۵۸۰ نفر به این ایستگاه ها مراجعه و از خدمات آنها استفاده کرده اند.

وی گفت: در طرح امداد نوروزی ۹۷، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان در سه راهی جندق و عوارضی اصفهان-کاشان مستقر هستند که تاکنون به ۴ ماموریت اعزام شدند و به ۱۷ مصدوم حوادث رانندگی امدادرسانی کردند.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح امداد نوروزی اورژانس استان اصفهان

برچسب ها: اورژانس ، نوروز 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.