سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد رئیس سابق سازمان سیا از انتصاب پزشک شخصی ترامپ به عنوان وزیر امور کهنه سربازان

«جان برنان» اعلام کرد تصمیم دونالد ترامپ برای انتصاب پزشک شخصی‌اش به عنوان وزیر می‌تواند به کهنه سربازان ما آسیب برساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «جان برنان»، رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) روز گذشته (پنجشنبه) از تصمیم اخیر «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا برای انتخاب پزشک شخصی اش به عنوان وزیر امور کهنه سربازان انتقاد کرد و در حساب توییتر خود نوشت: «من شخصا رانی جکسون را می شناسم و برای او احترام زیادی قائلم. او یک پزشک فوق العاده و یک افسر نیروی دریایی خوب است. اما او نه تجربه کافی برای اداره چنین سازمان بزرگ و پیچیده ای را دارد و نه مدرک تحصیلی مربوط به آن را. این یک انتخاب نادرست بود که می تواند هم به این مرد خوب و هم به کهنه سربازان ما آسیب برساند.»

دونالد ترامپ روز گذشته در حساب توییتر خود «دیوید شولکین»، وزیر امور کهنه سربازان را برکنار و «رانی جکسون»، پزشک شخصی خود را به جای او منصوب کرد. این سومین عزل و نصب توییتری دونالد ترامپ در چند هفته اخیر محسوب می شود. ترامپ پیشتر هم خبر برکناری «رکس تیلرسون»، وزیر امور خارجه آمریکا و «هربرت مک مستر»، مشاور امنیت ملی این کشور را در توییتر اعلام کرده بود.

رانی جکسون از سال 2013 پزشک شخصی رئیس جمهور آمریکاست و در ماه ژانویه، زمانی که اعلام کرد دونالد ترامپ از «ژن خوب» برخوردار است، شهرت زیادی یافت.

جان برنان که در دولت باراک اوباما، رئیس سازمان سیا بود، از جمله منتقدان سرسخت دونالد ترامپ است و پیشتر هم رئیس جمهور آمریکا را «بی ثبات» و «بی‌اخلاق» توصیف کرده بود.

انتهای پیام/

جان برنان از انتخاب پزشک ترامپ به عنوان وزیر امور کهنه سربازان انتقاد کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.