سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلاح زاده: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به پرسپولیس بزنیم

دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران گفت: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به پرسپولیس بزنیم، اما خوشحالم که در نهایت بازی را بردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد فلاح زاده درباره برتری تیم فوتبال سایپا مقابل پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر بیان کرد: از آنجایی که پرسپولیس از حمایت پرشور هوادارانش بهره می‌برد و در شرایط بازی قرار داشت، در دقایق ابتدایی توانست به ما فشار بیاورد، اما خوشبختانه مدافعان ما عملکرد خوبی داشتند. پس از چند دقیقه سوار بازی شدیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. خداراشکر ۲ موقعیتمان را به گل تبدیل کردیم.

او ادامه داد: می‌توانستیم گل‌های ییشتری بزنیم، اما این اتفاق رخ نداد. در نیمه دوم بازی متعادلی شاهد بودیم، اما در نهایت سایپا به برتری رسید.

فلاح زاده درباره حس بازیکنان سایپا از به تعویق انداختن قهرمانی پرسپولیس گفت: سایپا در این فصل نشان داده است که تیمی از پیش بازنده نیست. امروز هم خوب بازی کردیم. بازیکنان پرسپولیس قصد قطعی کردن قهرمانی خودشان را داشتند، اما این اجازه را به آن‌ها ندادیم.

دروازه بان سایپا درباره وقت کشی هایش در جریان این بازی اظهار داشت:درصورتی که داور تشخیص می‌داد من وقت کشی می‌کنم به من کارت زرد می‌داد. در جریان بازی به دلیل اینکه تحت فشار بودم و توپ‌های زیادی سمت دروازه ام آمد، ضربان قلبم بالا رفت و نیاز داشتم در روند بازی وقفه اندازم تا خودم و تیمم به حالت عادی بازگردیم. این مسائل وقت کشی نیست.

او درباره صحنه پنالتی تیم پرسپولیس گفت: به نظرم داور در آن صحنه سخت گیری کرد، اما این موضوع را به کارشناسان داوری می‌سپارم.

فلاح زاده درمورد رقابتش با محمدرضا اخباری گفت: اخباری ابتدای فصل بازیکن فیکس سایپا بود، اما کادرفنی تشخیص می‌دهد هر دروازه بانی که شرایط بهتری دارد، بازی کند. از علی دایی و بهزاد غلامپور به دلیل اعتماد و کمک‌هایی که به من کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اظهارات بازیکنان درباره دیدار پرسپولیس و سایپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۳۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
مگه میشه مگه داریم