سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسلمان: بازیکنان سایپا فکر کردند مقابل بارسلونا بازی می‌کنند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان سایپا فکر می‌کردند مقابل بارسلونا بازی می‌کنند و به همین دلیل ۱۵ کیلومتر دویدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن مسلمان درباره شکست پرسپولیس مقابل سایپا در هفته بیست و ششم لیگ برتر بیان کرد: ابتدا سال نو را تبریک می‌گویم. به دلیل اینکه نتوانستیم سه امتیاز را تقدیم‌ هواداران کنیم، شرمنده آن‌ها شدیم. در طول ۹۰ دقیقه حاکم زمین بودیم. گل اول سایپا صددرصد آفساید بود. ما از وسط زمین این صحنه را دیدیم، اما کمک داور ندید. البته نمی‌توانیم شکستمان را گردن داور اندازیم چراکه او هم جزئی از بازی است. با این وجود تمام تلاشمان را به کار گرفتیم.

مسلمان درمورد تاثیر غیبت ملی پوشان پرسپولیس در این شکست تصریح کرد: صددرصد این موضوع تاثیرگذار بود چراکه ملی پوشان جزء مهره‌های اصلی تیم ما هستند، اما با شرایطی که آن‌ها در رفت و برگشت به اردوی تیم ملی داشتند بازی کردنشان مقابل سایپا به صلاح نبود. بازی بعدی ما مقابل نسف قارشی بسیار حساس‌تر از دیدار امروز بود و به نظرم برانکو کار عاقلانه‌ای کرد که آن‌ها را بازی نداد.

هافبک پرسپولیس درباره به تعویق افتادن جشن قهرمانی این تیم بیان کرد: این جشن در هفته پایانی لیگ برگزار می‌شود. اگر فردا ذوب آهن مساوی کند، قهرمانی ما قطعی است، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، بازی بعدی مقابل پدیده قهرمانی مان قطعی می‌شود.

مسلمان درباره دلیل اصلی ناکامی پرسپولیس از قطعی کردن قهرمانی اش در ۲ هفته اخیر لیگ برتر گفت: به نظرم تیم‌ها مقابل پرسپولیس ۲۰۰ برابر قوی‌تر می‌شوند. بازیکنان همین تیم سایپا در بازی بعدی شعاع حرکتی شان یک در یک می‌شود، اما از آنجاییکه فکر می‌کردند امروز جلوی بارسا بازی می‌کنند، ۱۵ کیلومتر دویدند. نمی‌دانم چرا تیم‌ها مقابل استقلال به این شکل بازی نمی‌کنند. البته اینکه حریفان مقابل پرسپولیس با تمام توان بازی می‌کنند، نشان از قدرت ما دارد. دوست نداشتیم شکست بخوریم، اما درکنار اینکه توپ هایمان به گل تبدیل نشد، اشتباهات داور هم به سایپا کمک‌کرد. البته نمی‌خواهم با این صحبت‌ها عملکرد سایپا را زیر سوال ببرم.

او در مورد دیدار بعدی پرسپولیس مقابل نسف قارشی ازبکستان گفت:باید نسف قارشی را شکست دهیم. به همین دلیل برای یک بازی خوب و کسب ۳ امتیاز به ازبکستان می‌رویم.

هافبک تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تمدید قراردادش با این تیم بیان کرد:این موضوع را باید از گرشاسبی بپرسید چراکه من در جریان نیستم. باشگاه هیچ صحبتی برای تمدید قرارداد با من انجام نداده است. باشگاه سپاهان رسما اعلام کرده است مرا می‌خواهد. هرچند از پیشنهاد ۲ میلیاردی این تیم خبر ندارم، اما باشگاه پرسپولیس تاکنون نه تنها با من بلکه با هیچ بازیکن دیگری صحبت نکرده است.

انتهای پیام/

اظهارات مسلمان در پایان دیدار مقابل سایپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.