سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ ستاره فوتبال آمریکای لاتین که در جام جهانی روسیه می‌درخشند+عکس

۵ ستاره احتمالی فوتبال آمریکای لاتین در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مشخص شدند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فوتبال آمریکای لاتین همواره حضوری درخشان در رقابت های جام جهانی داشته است و به نظر می رسد امسال نیز تیم هایی که از این قاره موفق شده اند به جام جهانی 2018 روسیه صعود کنند بتوانند نمایش خوبی از خودشان ارائه دهند. پاناما کشوری با تنها 4 میلیون نفر جمعیت امسال برای نخستین بار به جام جهانی صعود کرده، کاستاریکا پنجمین حضورش را تجربه می کند، تیم ملی پرو در غیاب تیم های شیلی و پاراگوئه به جام جهانی راه یافته و مکزیک نیز که همواره حضور در جام جهانی را تجربه کرده، این بار نیز در روسیه به مصاف رقبا خواهد رفت.

برزیل نخستین تیمی که صعودش به جام جهانی روسیه را قطعی کرد، امسال به دنبال درخشش در این رقابت ها است تا خاطره تلخ 4 سال پیش را به فراموشی بسپارد. کلمبیا هم که در جام جهانی 2014 توانسته بود تا مرحله نیمه نهایی بالا بیاید، در روسیه حضور دارد. تلاش اروگوئه ای ها برای ارائه نمایشی دلپذیر در جام جهانی نیز ممکن است این بار جواب بدهد. آرژانتین نیز که در جام جهانی گذشته فینالیست شده بود و در نهایت نتیجه را به آلمان واگذار کرد، در روسیه نیم نگاهی به قهرمانی دارد، هر چند شکست سنگین 6 بر یک آرژانتینی ها برابر اسپانیا در بازی دوستانه(البته در غیاب لیونل مسی) بسیاری از هواداران این تیم را نا امید کرد.

تیم های آمریکای لاتین ستاره های زیادی دارند که در صورتی که از آمادگی لازم برخوردار باشند می توانند درخشش خیره کننده ای در جام جهانی 2018 روسیه داشته باشند. در همین ارتباط سایت "التکولوت" به معرفی 5 ستاره احتمالی فوتبال آمریکای لاتین در جام جهانی پرداخت.

1-لوئیس تجادا،پاناما

مهاجم تیم ملی پاناما که در تیم یونیورساریو توپ می زند تاکنون 34 گل ملی را در کارنامه اش ثبت کرده است. تجادا برای نخستین بار حضور در جام جهانی را تجربه می کند.

2-لیونل مسی، آرژانتین

هت تریک مسی برابر اکوادور باعث شد تا خیال آرژانتین از بابت صعود به جام جهانی راحت شود. مسی که در جام های جهانی 2006، 2010 و 2014 نیز در ترکیب آرژانتین حضور داشته است امسال به احتمال زیاد آخرین جام جهانی اش را سپری می کند و به همین دلیل همگان منتظر ارائه بازی های جذاب از سوی او هستند.

3-خاویر هرناندز، مکزیک

مهاجم تیم وستهام که به چیچاریتو مشهور است، پس از حضور در جام های جهانی 2010 و 2014 برای سومین بار در جام جهانی حاضر می شود. اگر هرناندز بتواند در این رقابت ها عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد می تواند به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال مکزیک تبدیل شود.

4-نیمار، برزیل

مهاجم 26 ساله تیم پاری سن ژرمن امسال رقابت سختی با مسی و رونالدو برای تصاحب عنوان بهترین بازیکن جهان دارد. نیمار که در جام جهانی 2014 در 5 بازی 4 گل به ثمر رساند در جام جهانی 2018 روسیه فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی هایش دارد.

5-خامس رودریگز، کلمبیا

هافبک تیم بایرن مونیخ در جام جهانی 2014 برزیل، عملکرد خیره کننده ای داشت و در 5 بازی 6 گل را وارد دروازه حریفان کرد. رودریگز که برای دومین بار پیاپی همراه با کلمبیا به جام جهانی صعود کرده است انگیزه زیادی برای درخشش در این رقابت ها دارد.

 

انتهای پیام/

ستاره های احتمالی آمریکای لاتین در جام جهانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.