سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی اندرزگاه قرآن و عترت در زندان منوجان

رئیس زندان شهرستان منوجان گفت: به منظور اعتلای فرهنگ قرآنی در میان مددجویان، اولین اندرزگاه قرآنی زندان های استان در زندان این شهرستان راه اندازی شد.

شیروانی رئیس زندان شهرستان منوجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در راستای اجرای برنامه های اصلاحی وتربیتی سازمان زندان ها و به منظور اعتلای فرهنگ قرآنی در میان مددجویان، اولین اندرزگاه قرآنی زندان های استان کرمان طی فروردین ماه در زندان منوجان راه اندازی شد.

وی افزود: بر این اساس، تعداد۱۰۰نفر از مددجویانی که در ارزیابی فرهنگی امتیاز لازم را کسب کرده اند و موفق به ترک اعتیاد و سیگارشده اند، شناسایی و در این اندرزگاه قرار می گیرند.

شیروانی تصریح کرد: رشته های موردتوجه و علاقه مددجویان که زمینه آن در این اندرزگاه فراهم شده است شامل تجوید، تفسیر، حفظ، قرایت و ترتیل است.

رئیس زندان منوجان یادآورشد: درحال حاضر زندان منوجان دارای ۱۰ حافظ قرآن کریم از یک تا ۵ جز است و درسالجاری یکی از مددجویان در مسابقات قرآنی زندان های استان، موفق به کسب امتیاز برتر شد و به مسابقات کشوری راه یافت.

وی گفت: به منظور ترویج برنامه های قرآنی و تشویق سایر مددجویان، با هماهنگی بعمل آمده و مساعدت دستگاه قضایی، مددجویان اندرزگاه قرآنی که فعالیت و رشد خوبی در زمینه قرآنی داشته باشند، امتیازات ویژه ای به آنها تعلق می گیرد.

شیروانی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم بااین گام بلند قرآنی که برداشته ایم زمینه بازگشت سالم مددجویان را به جامعه فراهم آوریم.

انتهای پیام /ب

اندرزگاه قرآن و عترت در زندان منوجان راه اندازی شد

برچسب ها: زندان ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.