سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:

تداوم پرواز همدان تهران در گرو تبلیغات و استقبال مردم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تداوم این پرواز به برنامه ریزی ، تبلیغات و به طبع، استقبال مردم بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته ، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر پروازهای همدان- مشهد، همدان-کیش و همدان_ تهران از فرودگاه همدان انجام می شود.

وی بیان کرد: پرواز دو طرفه همدان - تهران پس از پیگیری های انجام گرفته آغاز شد و نباید بگذاریم به سرنوشت پرواز های قبلی همدان_ تهران دچار شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:اما همه چیز به برنامه ریزی ، تبلیغات و به طبع, استقبال مردم بر می گردد تا این پرواز ها تداوم داشته باشد و این فرصت از بین نرود.

خجسته ازپیگیری های خوب نمایندگان و مسئول ارشد استان برای تکمیل راه آهن همدان خبر داد وگفت: تا به امروز ده ها هزار نفر از مردم همدان با قطار به مشهد مقدس رفته اند و تکمیل خط راه آهن تهران – همدان نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد تا با اتصال به تهران مردم همدان بتوانند از طریق راه آهن به به راحتی به نقاط کشور سفر کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه شروع عملیات اجرایی قطار همدان_ملایر دراولویت های ما برای اتصال به خطوط راه آهن غرب کشور قرار دارد،افزود: در همین راستا با پیگیری ها ی انجام شده با وزارت راه و مسکن قرارداد احداث این خط در حال طی مراحل قانونی است.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا احداث خط راه آهن همدان_ملایر می توانند تحول بسیار خوبی را برای سفرهای مردم استان به نقاط غربی و پذیرش گردشگران به وجود آورد.

انتهای پیام/ ب

پرواز همدان-تهران ۵ روز در هفته انجام می‌شود

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.