سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس‌راه استان سمنان خبر داد;

16 مجروح در جوادث روز گذشته در استان سمنان

رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت : طی شبانه روز گذشته حوادث رانندگی در محور های این استان ۱۶ مجروح داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۰ حادثه جرحی و ۱۰ سانحه خسارتی در محورهای استان سمنان اتفاق افتاده است گفت : در مجموع این حوادث ۱۶ مجروح برجای گذاشت.

وی افزود: واژگونی و خروج از جاده همچنان بیشترین حوادث رانندگی را به خود اختصاص می‌دهد بنابراین از رانندگان تقاضا داریم استراحت یک ربع را بعد از دو ساعت رانندگی در برنامه خود لحاظ کنند.

خسروجردی بابیان اینکه خوشبختانه طی شبانه روز گذشته حادثه فوتی در محورهای استان سمنان گزارش نشده است تصریح کرد : محور میامی- سبزوار با هفت فقره سانحه رانندگی پر حادثه ترین تصادفات رانندگی شبانه روز گذشته را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت : با توجه به یکنواختی و کویری بودن محورهای استان به ویژه میامی- سبزوار از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس خستگی بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محورهای استان سمنان روان و عادی است افزود: با توجه به در پیش بودن پایان تعطیلات، در آخر هفته پرحجم بودن محورهای استان دور از انتظار نخواهد بود از رانندگان تقاضا داریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و رفتارهای مخاطره‌آمیز با آرامش در جاده‌ها تردد کنند.

انتهای پیام / ه

ترافیک روان در محورهای استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.