سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شگرد شفر برای افزایش ملی پوشان استقلال در جام جهانی

وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال نشان داد نه تنها در زمین فوتبال بلکه در خارج از مستطیل سبز هم بازی را خوب می شناسد و از فرصت ها به خوبی استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درست همین چند روز پیش بود که شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در صحبت های خود در یکی از تمرین های تیمش در ایام نوروز برنامه سازمان لیگ را آماتور دانست و نسبت به وضع موجود و حضور بازیکنان در تیم ملی گلایه هایی مطرح کرد اما بعد از گذشت چند روز این مربی خیلی زود تغییر موضع داد و  با چرخش 180 درجه ای ، موافق برنامه های تیم ملی شد .

شفر آلمانی در نشست خبری روز گذشته نه تنها مخالف برنامه های کی روش و تیم ملی نبود بلکه او از برگزاری یک نشست دور همی با سرمربی تیم ملی و همکاری همه جانبه با او نیز خبر داد .همکاری ای که این روز ها شفر بر خلاف دیگر سرمربیان لیگ برتر در نظر دارد با کی روش انجام دهد .

بدون شک اقدام باشگاه استقلال و شفر در مورد همکاری با تیم ملی و کی روش حرفه ای گری آنها را می رساند چرا که تغییر موضع آنها به یک باره کمی تعجب انگیز است و شفر آلمانی هم به خوبی می داند که با این روش می تواند تعداد ملی پوشان آبی ها را در تیم ملی افزایش دهد و این هم برگ زرین دیگری در تاریخ حضور او در استقلال خواهد شد. درست برخلاف  برانکو سرمربی تیم پرسپولیس که با ایراد به برنامه های تیم ملی آن هم به دفعات متعدد تعداد بازیکنان تیمش در تیم ملی را به یک باره از 8 به 3 رساند .

در هر صورت اقدام استقلالی ها بر خلاف نظر دیگر سرمربیان لیگ برتری و همکاری با تیم ملی در روزهایی که همه مخالف شفر هستند کمی قابل تامل است و در این برهه حساس اگر از دیدگاه مثبت قضیه را نگاه کنیم این موضوع می تواند به تیم ملی و حضور پر قدرت در جام جهانی کمک کند.
انتهای پیام/

 

تغییر موضع شفر برای حضور  بازیکنانش در تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.