سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مشهد؛

امسال رویکرد استقبال از بهار شهرداری و دستگاه‌های دیگر موضوع زائرمحوری بود

معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت: امسال رویکرد استقبال از بهار شهرداری و دستگاه‌های دیگر موضوع زائرمحوری بود که به نحو خوبی مورد اجرا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمدرحیم نوروزیان در بازدید از پایانه مسافربری امام رضا (ع) افزود: پایانه مسافربری امام رضا (ع)، امسال گام خوبی در پذیرایی از زائران نوروزی برداشت.


وی با تقدیر از خدمات شهرداری مشهد در حوزه استقبال از بهار ۹۷ افزود: در این زمینه سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد به ویژه پایانه مسافربری امام رضا (ع)، اقدامات خوبی را در راستای پذیرایی هرچه مناسب‌تر از زائران و مسافران نوروزی برداشته است.

فرماندار مشهد گفت: امسال یکی از اقدامات خیلی خوبی به تدبیر فرمانده انتظامی استان در سطح استان و مشهد صورت گرفته، راه اندازی ایستگاه‌های پلیس در نقاط مختلف شهر بود که هم چینش آن مناسب بوده و هم آرامش خاطر بیشتری را برای زائرین و مجاورین فراهم کرده است.

نوروزیان تصریح کرد:در حال حاضر جمعیت مشهد حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است که در این ایام حدود ۵ میلیون زائر نیز بر این جمعیت افزوده می‌شود که تامین امنیت، انتظامات و مدیریت ترافیک این شهر در این ایام خاص کار بسیار طاقت فرسایی است.

انتهای پیام//ا.س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.