سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۹ هزار نفر در سیستان و بلوچستان به پویش نه به تصادفات جاده‌ای پیوستند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۹ هزار و ۹۵۷ نفر از مردم نقاط مختلف این استان از ۲۵ اسفند تاکنون به پویش «نه به تصادف جاده ای» پیوستند.

رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:: راه اندازی پویش نه به تصادفات جاده‌ای در میان عموم مردم می‌تواند آثار بسیار خوبی را در کاهش حوادث رانندگی به همراه داشته باشد.

راشکی بیان کرد: در اجرای طرح نوروزی هلال احمر در سیستان و بلوچستان ۴۰ پست ثابت و سیار راهنمایی مسافران برپا شده است.

وی ادامه داد: هزار و ۱۰ نفر روز عضو جوان خواهر و برادر جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

وی تعداد مراجعان به پست‌های ثابت راهنمای مسافران نوروزی را در این مدت ۱۰۴ هزار و ۴۸۲ نفر ذکر کرد.

راشکی ارائه خدمات سلامت به پنج هزار و ۶۵۸ نفر، بهره گیری ۹ هزار و ۷۳۸ کودک از فضا‌های دوستدار و استفاده ۱۳ هزار و ۵۸، ۹ نفر از خیمه‌های نماز را از جمله خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در این مدت ذکر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷ هزار و ۴۱۴ نقشه و ۴۸ هزار و ۸۲۲ بروشور در این مدت میان مسافران نوروزی توزیع شده است.

وی با اشاره به آمار امداد رسانی پست‌های امداد و نجات سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲۰ مورد حادثه در استان در این مدت رخ داده است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۱۱۱ نفر در قالب ۴۷۰ خانوار توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند و به پنج هزار ۲۹۹ نفر حادثه دیده نیز خدمات رسانی شد.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح نوروزی؛ ۵۷ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر سیستان و بلوچستان در سه بخش جاده، کوهستان و ساحل در حال خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

راشکی بیان کرد: همچنین برای رفاه حال مسافران در ۳۳ نقطه از جاده‌های سیستان و بلوچستان اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

سیستان و بلوچستان به پویش نه به تصادفات جاده‌ای پیوستند

برچسب ها: نوروز ، امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.