سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبی پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نرخ هر کیلو تخم مرغ دو هزار تومان کاهش یافت

یک مقام مسئول گفت: نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۵ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که نسبت به هفته‌های اخیر دو هزار تومان کاهش یافته است.

ناصر نبی پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش نرخ تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 5هزار و 500 تومان معادل شانه ای 12هزار تومان بوده که نسبت به هفته های اخیر در هر کیلو هزار و 500 تا دو هزار تومان کاهش داشته است.

وی با انتقاد از نرخ بالای تخم مرغ در خرده فروشی ها افزود: اکنون هر شانه تخم مرغ با نرخ 15 تا 16هزار تومان و هر عدد 500 تا 600 تومان در بازار عرضه می شود که این قیمت منطقی نیست و انتظار می رود دستگاه های نظارتی با متخلفان امر برخورد کنند اما آنها تنها تولید کننده را می شناسند در حالیکه مرغداران نقشی ندارند.

نبی پور در پاسخ به این سوال که حک کردن قیمت بر روی تخم مرغ می تواند کنترل قیمت در بازار را به همراه داشته باشد یا خیر، بیان کرد: این طرح به سبب وزن متفاوت تخم مرغ، عملی نیست، بنابراین همانند سایر کشورها تخم مرغ باید دو نرخ متفاوت در تابستان و زمستان داشته باشد؛ بنابراین از دیدگاه تشکل، اجرای این امر منتفی است.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار قیمت تخم مرغ در بازار پیش بینی کرد و گفت: با توجه به فصل گرما و کاهش تقاضا در شیرینی فروشی ها و تولید جوجه ریزی های قبل، نرخ تخم مرغ افزایش نخواهد یافت.

وی با اشاره به آخرین وضعیت آنفلوانزا حاد پرندگان تصریح کرد: با توجه به تعطیلات؛ آمار دقیقی نداریم اما شنیده ها حاکی از آن است که روستاها با آنفلوانزا حاد پرندگان روبرو هستند.

انتهای پیام/

کاهش نرخ تخم مرغ در بازار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ایرانی الاصل
۱۶:۱۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
چرا برخی ها فقط بلدن شکایت و گله کنند ما مردم اهالی روستای دیرین دیرین از مسئولان در کاهش قیمت تخم مرغ نهایت تشکر و تقدیر را داریم خدا قوت
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
چرا ما هنوزم تخم مرغ گرون می خریم ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
دلار و سكه گرون شده ولي تخم مرغ ارزون شده ؟