سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف روزانه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین درکردستان طی ایام نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت:طی یک هفته اول سال جدید (تعطیلات نوروزی) روزانه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف حدود ۱۰ میلیون لیتر بنزین در یک هفته اول سال جدید (تعطیلات نوروزی) در این استان خبر داد وگفت: روزانه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شده که ۲۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی همچنین از مصرف ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب CNG در استان در این مدت خبر داد و افزود: این میزان مصرف نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

یاسمی تاکید کرد: با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم بویژه مسافران نوروزی این شرکت از اواسط اسفند سال ۹۶ با اعزام بیش از ۱۵ اکیپ بازرسی به جایگاه‌های عرضه سطح استان، برنامه ریزی‌های خود را آغاز کرد ضمن آنکه هیچ گونه مشکلی در توزیع انواع سوخت وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود:در حال حاضر به اندازه کافی در انبار‌های استان انواع فرآورده‌های نفتی ذخیره شده است.

یاسمی به ارائه خدمات جانبی در مجتمع‌ها و جایگاه‌های بین راهی استان کردستان اشاره کرد و گفت: کارواش ها، رستوران‌ها و نمازخانه‌ها در کنار جایگاه‌های عرضه سوخت در قالب مجتمع‌های بین راهی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به فعال کردن گشت‌های ویژه نوروزی به منظور نظارت بر عرضه درست سوخت مورد نیاز مردم و مسافران در ایام تعطیلات گفت: با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود و هیچ کاستی در ارائه خدمات قابل قبول نیست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: بیش از ۲ هزار جلد بروشور راهنمای مسافران نوروزی توسط واحد روابط عمومی این منطقه تهیه که در ورودی شهرستان‌های استان و جایگاه‌های عرضه در بین مسافران توزیع شد.
کفتنی است،۶۶ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG در سطح استان کردستان، کارعرضه سوخت به شهروندان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/م

مصرف ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب CNG در استان کردستان

برچسب ها: نوروز ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.