سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقف تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی در شهرستان جهرم

مدیر جهاد کشاورزی جهرم از صدور اخطار توقف تغییرکاربری در یکی از مناطق این شهرستان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا شهابی مدیر جهاد کشاورزی جهرم گفت: گشت ویژه مدیریت جهاد کشاورزی جهرم، اخطار توقف عملیات سه تغییر کاربری غیرمجاز را در منطقه مقصودآباد صادر کرد.

مدیر اداره‌ی امور اراضی این شهرستان نیز گفت: در بازدید و گشت‌زنی کارشناسان اداره امور اراضی، دو مورد خاکبرداری به میزان ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع و یک مورد دیوارگذاری به مساحت ۲۰۰ مترمربع متوقف و ابزار و ادوات را از محل اجرای تخلف خارج کردند.

وی افزود: در گشت ویژه نوروزی کارشناسان اداره‌ی امور اراضی، یک مورد خاکبرداری به مساحت ۵ هکتار در منطقه هرموج و یک مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه یوسف‌آباد شناسایی و ادامه عملیات متوقف شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جهرم نیز درباره‌ی رفع تصرف اراضی ملی گفت: ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی متعلق به منطقه‌ی موسوم به کوه بلند البرز و پنج هزار مترمربع به منطقه‌ی رنجکو این شهرستان رفع تصرف شد.

محمدحسن شعبانی، ارزش این اراضی را یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این اداره بدون هیچ اغماضی راه را بر هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی ملی خواهد بست.

شهرستان جهرم در ۱۸۵ کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

توقف تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی در جهرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.