سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسر ۹ امتیاز از مشکی پوشان

کمیته انضباطی فیفا باشگاه مشکی پوشان را به کسر امتیاز محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال مشکی پوشان دیار خراسان به دلیل پرداخت نکردن مطالبات ۲ بازیکن آفریقایی سابق خود با حکم فیفا در آستانه کسر امتیاز قرارگرفته است.

کمیته انضباطی فیفا به باشگاه مشکی پوشان اعلام کرده است اگر تا ۳۰ روز دیگر مطالبات موسی ترائوره، مهاجم ساحل عاجی سابق خود را پرداخت نکند، ۶ امتیاز از این تیم کسر می‌شود. از آنجایی که پرونده ترائوره از کمیته تعیین وضعیت فیفا به کمیته انضباطی رفته است، مسئولان باشگاه مشکی پوشان باید ۱۵ هزار فرانک سوئیس به عنوان جریمه و ۲ هزار فرانک هم برای هزینه رسیدگی به این پرونده به کمیته انضباطی فیفا پرداخت کنند.

همچنین طبق حکم فیفا باشگاه مشهدی در پرونده کیل کنویا، هافبک آفریقایی سابق خود محکوم شده است. پرونده این بازیکن ابتدا در کمیته تعیین وضعیت فیفا مطرح شد، اما پس از ارجاع به کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال حکمی صادر شد مبنی بر اینکه اگر باشگاه مشکی پوشان تا ۳۰ روز در کنار مطالبات کنویا جریمه ۵ هزار فرانکی و هزینه دادرسی هزار فرانکی را پرداخت نکند، ۳ امتیاز از این تیم کسر می‌شود.

البته با توجه به اینکه سقوط مشکی پوشان به لیگ دسته اول تا حد زیادی قطعی شده است در صورتی که امتیازی از این تیم کسر شود، سیاه و قرمز پوشان مشهدی باید فصل آینده این رقابت‌ها را با امتیاز منفی شروع کنند.

انتهای پیام/

مشکی پوشان در آستانه کسر امتیاز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.