سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید بیش از 140 هزار گردشگر از استان زنجان

رئیس گروه مراکز و خدمات گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان گفت : تا کنون بیش از 140 هزار گردشگر و مسافر از مناطق دیدنی استان بازدید کرده اند.

اجلی رئیس گروه مراکز و خدمات گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، با اشاره به این که ستاد اجرای خدمات سفر استان از 15 اسفند ماه سال گذشته شروع شده است گفت: این برنامه تا 17 فروردین ماه ادامه دارد.
وی با بیان این که تا به امروز بیش از 140 هزار نفر از استان های مختلف به زنجان آمده اند افزود : گنبد سلطانیه که به بزرگترین گنبد خشتی جهان معروف است همچون سال های گذشته توانسته بیشترین آمار بازدید کننده ها را با 28 هزار گردشگر داخلی و خارجی به خود اختصاص دهد.
به گفته رئیس گروه مراکز و خدمات گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان بازدید از این بنای تاریخی نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 98 درصدی را نشان می دهد.
اجلی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به آمارهای مقایسه ای که دبیرخانه ستاد اجرای خدمات سفردر حال تجمیع آن است در حال حاضر کل آمار بازدید ها بیش از 48 درصد رشد نسبت به سال قبل دارد.
وی افزود: پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از 200 هزار گردشگر از مناطق تاریخی ، فرهنگی و طبیعی استان دیدن کنند.


انتهای پیام /ک


گنبد عظیم سلطانیه همچنان رکورد دار آمار بازدید کنندگان نوروزی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.