سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش توسعه و عمران شهرستان بهمئی

همایش توسعه و عمران شهرستان بهمئی با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهر لیکک برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی با حضور مهندس عالیپور مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب، مهندس سپهری مدیرعامل شرکت ملی حفاری ، عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی، دکتر وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و مردم شهرستان بهمئی برگزار شد.
بر اساس این گزارش حکمت الله سنایی سرپرست فرمانداری شهرستان بهمئی با عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان گفت: نبود برق پایدار، کمبود آب شرب، ادامه طرح آبرسانی به شهر لیکک از سد کوثر و سرمایه گذاری در مناطق گردشگری از مهمترین مشکلات مردم بهمئی است.
دکتر وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این همایش نیز گفت : با توجه به اینکه بهمئی از مناطق نفت خیز کشور است برگزاری این همایش با حضور مسولین تاثیرگذارخصوصا در بخش نفت می تواند در شناسایی موانع توسعه شهرستان و رفع آنها کمک شایانی داشته باشد.
حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهر لیکک با اشاره به شعار سال و اینکه زنان و مسئولان دو عنصر اصلی حمایت از کالای ایرانی هستند گفت: منازل مسکونی و زمین های مردم که ادارات منابع طبیعی ادعای مالکیت آنها را دارند از مهمترین مشکلات مردم این شهر است .
وی افزود: با سرمایه گذاری در امر سد سازی ، ورزش و صنایع تبدیلی می توان بهمئی را در زمینه اشتغال جوانان جویای کار از بحران بیکاری خارج کرد.
عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت :یکی از مهمترین موانع توسعه و پیشرفت بهمئی بن بست بودن این شهرستان است که جاده جایزان ـ رامهرمز می تواند این شهرستان را از بن بست خارج کند.
وی افزود: مشکل اساسی دیگر مردم به ویژه جوانان بهمئی بیکاری است که می توان با احداث کارخانه لوله سازی و شروع به کار دکلهای نفت تا حدودی به این بحران خاتمه داد.
هاشمی پور گفت: در صورت تامین زمین ظرف بیست روز آینده آیین کلنگ زنی کارخانه لوله سازی را در بهمئی اجرا می شود.
وی اظهارامیدواری کرد: اعتبار مصلی و حسینیه ی ثارالله شهر لیکک با همکاری مهندس عالی پور مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب از بودجه نفت تامین و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسند.
وی ادامه داد طرح بزرگ گاز رسانی به بخش سرآسیاب یوسفی و ممبی تعیین تکلیف شده و بزودی پیمانکار برای شروع عملیات در سرآسیاب یوسفی تجهیز کارگاه می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای توسعه و عمران بهمئی مشکلات مطرح شده در این همایش را در کمیته برنامه ریزی استان بررسی و مورد تصویب قرار خواهیم داد.
گوهرگانی افزود: به زودی حکم فرماندار بهمئی از طرف استاندار صادر خواهد شد.
در پایان این همایش از خانواده های شهدای شهرستان بهمئی تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.