وی با اشاره به نقش موثر مجتمعهای خدماتی رفاهی بینراهی در ارتقاء ایمنی جادهها افزود: جذب مسافران جادهای به داخل مجتمعهای خدماتی رفاهی بینراهی به منظور برخورداری از یک استراحت کوتاهمدت رضایتبخش، استفاده از امکانات داخل مجتمعها، رفع خستگی و پیگیری سفر به شکلی ایمن تا رسیدن به مقصد از دیگر اهداف این طرح است.
رودباری ادامه داد: به همین منظور تیمهای نظارتی به شکل شهرستانی قبل از آغاز سفرهای نوروزی تشکیل و بازدید و پیگیری رفع نواقص مجتمعهای خدماتی رفاهی موجود در هر شهرستان، به کمیته شهرستان مذکور واگذار شد و در ایام نوروز نیز نظارتها به شکل مستمر انجام می شود.
مدیرکل راهداری استان همدان اظهار داشت: بازدید از مجتمعهای خدماتی رفاهی شامل رستوران، پمپ بنزین، نمازخانه، وضوخانه و سایر اماکن موجود در این مجتمع ها و همچنین نحوه سرویس دهی این مجتمع ها مورد کنترل، نظارت و بازدید قرار گرفته است.
گفتنی است، در محورهای مواصلاتی استان همدان 27 مجتمع خدماتی رفاهی فعالیت می کند.
انتهای پیام/د.ا