سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان خبر داد؛

امدادرسانی به 407 مصدوم حوادث مرتبط با حمل و نقل در همدان

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از امدادرسانی به 407 مصدوم حوادث مرتبط با حمل و نقل طی ایام نوروز در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر معصومی با اشاره به اقدامات نوروزی اورژانس همدان طی ایام نوروز، اظهار کرد: طرح نوروزی از24 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون 307 مورد ماموریت در خصوص حوادث مرتبط با حمل و نقل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 146 ماموریت جاده‌ای و 161 ماموریت شهری در خصوص حوادث مرتبط با حمل و نقل ثبت شده است، گفت: 163 ماموریت شهری و 41 ماموریت جاده‌ای غیرمرتبط با حوادث حمل و نقل انجام شده که در مجموع 204 مورد می‌شود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان با بیان اینکه541 ماموریت شهری  و 132 ماموریت جاده‌ای مرتبط با بیماری  در این مدت گزارش شده که 673 ماموریت را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: به 169 مصدوم حوادث مرتبط با حمل و نقل در ماموریت شهری امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به امدادرسانی به 238مصدوم حوادث مرتبط با حمل و نقل در ماموریت جاده‌ای، افزود: به چهار مصدوم دچار مسمومیت امدادرسانی شده است.

دکتر معصومی با بیان اینکه طی این مدت به 165 نفر در ماموریت شهری و 238 نفر در ماموریت جاده‌ای دچار مسمومیت دارویی، مواد مخدر، الکل و ... امدادرسانی شده که جمعا 403 نفر را شامل می‌شود، گفت: به 146 مصدوم ترومای غیرمرتبط با حمل و نقل امدادرسانی شده که 116 مصدوم مرتبط با ماموریت شهری و 30 مصدوم در ماموریت جاده‌ای بوده است.

وی از امدادرسانی به 173 مصدوم در ماموریت شهری و 248 مصدوم در ماموریت جاده‌ای، جمعا ً421 نفر سخن گفت و افزود: در این مدت به 114 بیمار قلبی امدادرسانی شده که 86 بیمار متعلق به ماموریت شهری و 28 بیمار متعلق به ماموریت جاده‌ای بوده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان با تاکید به اینکه به  46 بیمار تنفسی امدادرسانی شده است، بیان کرد:  به462 بیمار سایر بیماری‌ها امدادرسانی شده است.

انتهای پیام/ص.ف

امدادرسانی به 407 مصدوم حوادث

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.