سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مستندی درباره زندگی بعد از طلاق زن‌ها

فرشاد اکتسابی در جدیدترین فعالیت خود مستندی درباره زندگی بعد از طلاق زن‌ها می‌سازد.

فرشاد اکتسابی مستند ساز درباره جدیدترین فعالیت خود به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ساخت مستند بلندی درباره زن‌ها را در دستور کار دارم که چالش‌ها و اتفاقات پس از طلاق را نشان می‌دهم.

وی افزود: برخی از این چالش‌ها درونی است و به روحیات، حس ها و درونیات آنها ربط دارد اما در ادامه پرداختن به چالش‌های بیرونی خواهد بود که به مسائل و درگیری‌هایشان با خانواده، جامعه، اطرافیان و حضانت بچه مربوط می‌شود.

اکتسابی عنوان کرد: این مستند کاملا کارشناسی شده هم مشکلات را نشان می‌دهد و هم راهکار ارائه خواهد داد.

این مستندساز تصریح کرد: این مستند که نام آن را هنوز مشخص نکردیم بیش از 60 دقیقه خواهد بود و کاملا بصورت مستقل ساخته می شود و همکاران ما در ساخت آن کاملا دوستانه همکاری می‌کنند.

این کارگردان اظهار داشت: این فیلم براساس یک راوی پیش می‌رود و این راوی در حقیقت زنی مطلقه‌ای است که خودش درگیر مشکلات شده و قصه از جایی شروع می‌شود که زمان ثبت امضای طلاق او در محضر است.

اکتسابی گفت: فیلمنامه این فیلم با همکاری دکتر فرزانه احمدی در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد و پس از اتمام این مرحله توسط هستی جعفری نگارش می شود. علاوه بر تهیه کنندگی مشترک با مهراد امین،کارگردانی این مستند بر عهده خودم است.

گفتنی است؛ تصویربردار:مهراد امین، تدوین:فرشاد اکتسابی، دستیار تصویربردار:یاسر زمانی، صدابردار:حامد حسین زاده و دستیار تدوین: ایمان اکتسابی از دیگر عوامل سازنده این مستند هستند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: مستند ، سینمای ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.