سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان سمنان:

بیش از ۵ میلیون خودرو از استان سمنان عبور کردند

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : از ابتدای طرح نوروزی پلیس تاکنون پنج میلیون و ۶۷۳ هزار خودرو از محورهای این استان عبور کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در مراسم بازدید از عملکرد دستگاه‌های خدماتی امدادی نوروزی با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور بابیان اینکه نیروی انتظامی با تشکیل قرارگاه نوروزی امام علی علیه‌السلام و طرح استقبال از بهار با ۱۱۳ مصوبه و اجرای رزمایش پلیس به مسافران خدمات‌رسانی می‌کند گفت : از ابتدای طرح نوروزی پلیس تاکنون پنج میلیون و ۶۷۳ هزار خودرو از محورهای استان سمنان عبور کردند.

مجموع تصادفات رانندگی در محورهای استان سمنان ۶۰ درصد رشد داشت

وی بابیان اینکه مجموع تصادفات رانندگی در محورهای استان سمنان ۶۰ درصد رشد داشت، تصریح کرد: با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان احتمال خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان وجود دارد که در سنوات اخیر ۴۳ نقطه حادثه‌خیز شناسایی و بخشی از آن‌ها اصلاح شد و تلاش برای رفع ۱۹ نقطه دیگر پر تصادف استان ادامه دارد.

سردار قاسمی تصریح کرد : از ابتدای طرح ترافیکی تاکنون ۱۳ نفر در محورهای استان جان باختند که این آمار در نوروز سال گذشته ۲۸ نفر گزارش‌شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی ترافیکی ۶۸ درصد حوادث رانندگی را واژگونی و خروج از جاده را شامل می‌شود گفت : انحراف به چپ در جاده‌های استان و خواب‌آلودگی و خستگی رانندگان و واژگونی خودروها مهم‌ترین عوامل تلفات در جاده‌های استان محسوب می‌شوند که ضمن ارائه آموزش‌های لازم برای کاهش آمار نیازمند به همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی نیز هستیم.

انتهای پیام / ه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.