سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار همدان خبر داد:

اسکان ۴۶ هزار مسافر نوروزی در همدان تا چهارم فروردین ماه

شهردار همدان از اسکان ۴۶ هزار مسافر نوروزی از 26 اسفند تا 4 فروردین 97 در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عباس صوفی شهردار همدان در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر همدان اظهار کرد: از 26 اسفندماه 96 تا چهارم فروردین ماه 97، 46 هزار و 586 نفر در قالب 13 هزار و 241 خانوار در اماکن اقامتی همدان اسکان داده شده‌اند که بیشترین آنها از استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و تهران بوده‌اند.

وی افزود: روز یکم فروردین ماه 2 هزار و 258 خانوار در قالب هشت هزار و 32 نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.

شهردار همدان در ادامه بیان کرد:  در روز دوم فروردین ماه  نیز 2 هزار و 444 خانوار در قالب 8 هزار و 528 نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.

 صوفی با شاره به اینکه در روز سوم فروردین ماه 2 هزار و 578 خانوار  در شهر همدان اسکان داده شدند بیان کرد: این تعداد در قالب 9 هزار و 96 نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر همدان در فضاهای مختلف مستقر شدند.

 وی بیان کرد:  در روز چهارم فروردین ماه  نیز2 هزار و 853 خانوار در قالب 10 هزار و 274 نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.

انتهای پیام/د.ا

46 هزار مسافر نوروزی در همدان اسکان یافتند

 

 

               

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.