سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار بالگرد امدادی هلال احمر در خراسان شمالی

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: یک فروند بالگرد جمعیت هلال برای امدادرسانی در سانحه‌های احتمالی جاده‌ای تا پایان اجرای طرح نوروزی در استان مستقر است.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، محسن نجات سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: بالگرد امدادی هلال احمر برای امدادرسانی به سانحه‌های احتمالی جاده‌ای خراسان شمالی در نقاطی، چون چمن بید و دشت، مسیر بجنورد- جنگل گلستان که شرایط لازم برای استقرار بالگرد را دارد استقرار یافته است.
وی افزود: البته باند و آشیانه بالگرد در تخته ارکان بجنورد به بهره برداری رسیده است و امکان استقرار دائمی بالگرد در استان وجود دارد.
نجات درباره تامین بالگرد مختص استان برای امداد‌های هوایی اظهار کرد: تامین بالگرد اختصاصی این جمعیت در دست پیگیری است و امید می‌رود یک فروند از بالگرد‌های در دست تهیه جمعیت هلال احمر به استان اختصاص یابد.
سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: شمار حادثه‌ها در تعطیلات نیمه اول نوروز در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۱۲ درصد کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در اجرای طرح نوروزی در ۵۲ فقره حادثه امدادرسانی داشته است، گفت: ۳۳۴ نیروی عملیاتی در حوادث جاده‌ای حضور داشتند.
وی با بیان این که زمان حضور امدادگران به سر صحنه به طور میانگین هفت دقیقه گزارش شده است، افزود: از ۲۵ اسفند تاکنون ۱۴۳ تیم عملیاتی به صحنه حوادث جاده‌ای استان اعزام شده اند.
انتهای پیام/ط


امداد رسانی به ۵۲ فقره حادثه در ایام نوروز ۹۷ در خراسان شمالی

برچسب ها: حوادث ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.