سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد رتبه اول استان در اسکان مسافران نوروزی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت:تا امروز بیش از چهار هزار نفر مسافر فرهنگی در مهاباد اقامت کرده اند که حدود 30درصد مسافران فرهنگی استان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه بیش از ۱۳هزار مسافر وگردشگر تاکنون در پایگاه‌های اسکان موقت فرهنگیان استان اقامت داشته اندگفت: تا امروز چهار هزار و 800نفر مسافر فرهنگی در مهاباد اقامت کرده اند که حدود حدود 30درصد مسافران فرهنگی استان است و به همین دلیل مهاباد از این نظر رتبه اول استان را در اسکان مسافران داراست.
کامبیز شاوله افزود: در مهاباد 18مدرسه در قالب 183 اتاق با امکانات ویژه، الف و ب و خانه معلم با 124تخت پذیرای مسافران فرهنگی بوده که این محل های اسکان موقت فرهنگیان تا 12فروردین پذیرای مسافران خواهند بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجانغربی هم گفت: در تعطیلات نوروز امسال بیش از 13هزار مسافر وگردشگر در پایگاه های اسکان موقت فرهنگیان استان اقامت داشته اند.
محمدی افزود: چهار باشگاه فرهنگیان و خانه معلم و 82مدرسه در قالب 846 اتاق با بهترین امکانات برای مهمانان نوروزی در استان تعبیه شده است.
وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 34هزار و 800نفر روز یعنی حدود 13هزار و 250نفر در قالب سه هزار و 600خانوار در پایگاههای اسکان موقت فرهنگیان استان اقامت کرده اند.
چادر های سلامت نوروزی هم برای راحتی مسافران در نقاط پر رفت و آمد شهر برپا شده است.

انتهای پیام/ع

اسکان مسافران نوروزی در مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.