سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید روزانه ۲۵۰۰ مسافر از دهکده گردشگری شهرستان خوسف

رییس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف گفت:روزانه بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از دهکده گردشگری شهرستان خوسف بازدید می کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛علی صالحی رییس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف گفت:دهکده گردشگری خوسف از سمت کرمان در ورودی این شهرستان واقع شده است.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد مسافران این مسیر از دهکده گردشگری خوسف بازدید می کنند،گفت:خوشبختانه افتتاح این دهکده نقش بسزایی در افزایش بازدیدکنندگان جاذبه های تاریخی شهرستان خوسف داشته است.

صالحی افزود:این دهکده از بخش های مختلفی چون بازارچه های صنایع دستی،زندگی عشایری،پارک حیات وحش تشکیل شده و در کنار آن نیز بازی های بومی محلی، شترسواری و موتور چهارچرخ اجرا می شود.
رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف از وجود چادرهای عشایری در این دهکده خبر داد و گفت:در این دهکده، هلال احمر راهنمای مسافران مستقر بوده و آن ها را با جاذبه های این شهرستان آشنا می کند.
وی بیان کرد:روزانه بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از این دهکده بازدید می کنند.
صالحی افزود:همچنین در این دهکده نان، انواع دم نوش ها و آش محلی به صورت زنده پخت شده و در اختیار مسافران قرار می گیرد.
رییس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف اظهار کرد: برنامه های پیش بینی شده در این دهکده از رضایت کامل بازدیدکنندگان برخوردار بوده است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.