سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در گروی ترویج مصرف کالای ایرانی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر اهتمام ویژه به منظور تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب در زمینه حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: امسال، توسعه کیفی ارائه خدمات در شهرک‌های صنعتی، بعنوان یکی ازمهمترین زیرساخت‌های تولید کالای ایرانی با جدیدیت انجام می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "سال حمایت از کالای ایرانی"گفت: در استان فارس با فعالیت ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی درحال واگذاری، زیرساخت مناسبی برای تولید کالای ایرانی فراهم شده به نحوی که تاکنون بیش از ۲۸۰۰ واحد صنعتی با اشتغال افزون بر ۳۳ هزار نفر در مرحله فعالیت و حدود ۲۹۰۰ واحد نیز در مرحله ساخت و ساز است که با بهره برداری از این واحد‌ها جهش مناسبی در بخش صنعت و اشتغال و نیز تولیدکالا و محصولات ایرانی ایجاد می‌شود.

فتوحی با بیان اینکه در سال گذشته که به نام" اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال نامگذاری شده بود گام‌های مؤثری برای کیفی سازی و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها ونواحی صنعتی استان، ارتقای خدمات به واحد‌های صنعتی مستقر، رفع مشکلات صنعتگران و فعالان صنعتی و حمایت بیشتر از سرمایه گذاران در قالب اعطای مشوق‌های سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی کم تقاضا محور برداشته شد گفت: نتیجه اقدامات انجام شده، رشددو برابری واگذاری اراضی بویژه در شهرک‌های صنعتی کم تقاضامحور و شتاب بیشتردر جذب سرمایه گذاران بودکه امیدوارم این حرکت‌ها در سال جدید نیز با عزم، اراده قوی و مشارکت تمامی همکاران و نیز همراهی هیات مدیره شرکت و هم افزایی و حضور موثر صنعتگران و سرمایه گذاران تداوم و نتیجه این اقدامات در سال جاری به ظهور و بروز برسد.

وی تصریح کرد: درسال حمایت از کالای ایرانی، لازم است مأموریت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و چشم‌انداز آن با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید و راهبرد‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای تحقق منویات معظم له عملیاتی شودو در این مسیر با تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی مرتبط و هم‌افزایی با این مجموعه‌هاعلاوه برتسریع در روند تحولات اساسی در تکمیل زیرساخت‌های موجود، برای ارائه خدمات بیشتر به صنعتگران محترم نیز اقدامات مناسبی انجام شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با تاکید بر اینکه امسال سالی مهم و ارزشمند برایمان خواهد بود گفت: باید تمام تلاش خود را برای تحقق نقش شرکت شهرک‌های صنعتی درارتقای کمی و کیفی تولیدمحصولات و کالای داخلی بکار ببندیم و با توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری در شهرک‌ها ونواحی صنعتی، پیشرفت و تعالی بیش از گذشته را بدست آوریم و با ایمان و اعتقاد هرچه تمام به عنایات پروردگار بزرگ با نصب العین قراردادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری و نیز اجرای سیاست هاو برنامه‌های دولت تدبیرو امید، توان خود را برای خدمت هرچه بهتر به مردم بکار ببندیم.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی پویش خرید کالای ایرانی با عنوان " بیایید چرخه را بچرخانیم" و با شعار "خرید کالای ایرانی، اشتغال فرزندان ایرانی" درفارس در اسفندماه سال گذشته گفت:این پویش که در سطح ملی به ابتکار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، راه اندازی شده در راستای تحقق فرامین مقام عظمای ولایت در زمینه حمایت از کالای ایرانی است.

فتوحی با بیان اینکه توجه به تولید ملی و ترویج مصرف کالای داخلی رشد اقتصادی کشوررا به همراه داردگفت:تحقق این امر نیازمند کار فرهنگی و ایجاد باورملی برای مصرف کنندگان است.

وی اظهار داشت: این یک امر مسلم است که به هر میزان مصرف کالا‌های ایرانی افزایش یابد؛ تولید و اشتغال در کشور و استان نیز افزایش خواهدیافت.
انتهای پیام/ر

توسعه کیفی ارائه خدمات مهم‌ترین زیرساخت تولید کالای ایرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.