سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرونده دیدار تیم‌های ملی ایران - سیرالئون روی میز فیفا

رئیس فدراسیون فوتبال سیرالئون خواستار بررسی دیدار دوستانه تیم ملی این کشور با ایران شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش تیم ملی فوتبال کشورمان جهت آماده سازی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیداری دوستانه و تدارکاتی با تیم سیرالئون برگزار کرد. این مسابقه که از ابتدا حاشیه‌های فراوانی داشت سرانجام برگزار شد و شاگردان کارلوس کی روش توانستند با چهار گل حریف نچندان قدرتمند خود را بدرقه کنند.

۲ روز پیش از برگزاری این مسابقه "جانسون" رئیس قانونی فدراسیون فوتبال سیرالئون اعلام کرد که تیم ملی این کشور را برای برگزاری دیدار دوستانه به کشور ایران، اعزام نکرده است. اما پس از رایزنی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران سرنجام این مسابقه برگزار شد.

"جانسون" رئیس قانونی فدراسیون فوتبال سیرالئون امروز «دوشنبه» اعلام کرد که از مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال "فیفا" خواسته است که بازی تیم مجهول الهویه کشورش مقابل ایران را در فهرست تحقیقات مشکوک به تبانی خود قرار دهد.

گفتنی است که پیش از این نهاد‌های نظارتی کشورمان یکی از دلال‌هایی که در برگزاری این دیدار دوستانه نقش داشت را برای ارائه توضیحات فراخوانده است.

انتهای پیام/

اتهام تبانی به مسئولان فدراسیون فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
هر وقت خواستیم از حاشیه ها دور بشیم باز تو یه چاله یا چاه جدیدی میوفتیم..حالا اگه با یه تیم اسیایی هم بازی میکردیم و این حاشیه ها هم بودن میگفتیم اشکالی نداره....اونم با سیرالیون..اخ خدا....
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
زنده باد ایران و ایرانی