سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمپین نه به تصادفات جاده‌ای‌ در سیستان وبلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۵ اسفند تاکنون ۶۶۱۶ نفر در استان به کمپین "‌نه به تصادفات جاده‌ای‌" پیوستند و میثاق نامه را امضا کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای طرح راهنمای مسافران نوروزی یعنی ۲۵ اسفندماه تا کنون ۶۶۱۶ نفر در استان به کمپین "‌نه به تصادفات جاده‌ای‌" پیوستند و میثاق نامه را امضا کردند.

مدیرعامل سازمان هلال‌احمر سیستان و بلوچستان افزود: امیدواریم این اقدام زمینه‌ساز فرهنگ رانندگی ایمن و بدون خطر در کشور شود و امسال شاهد نوروزی کم حادثه و بی‌خطر نسبت به سال‌های گذشته باشیم.

وی با بیان اینکه ۴۰ پست ثابت و سیار در جاده‌ها و ورودی شهر‌ها و روستا‌های استان در این طرح به مسافران خدمات ارائه دادند، افزود: در طول اجرای طرح نوروزی تا پایان روز پنجم فروردین ۷۰ هزار و ۸۵۱ نفر به پست‌های ثابت راهنمای مسافرین نوروزی استان مراجعه کرده‌اند.

راشکی با اشاره به فعال‌سازی ایستگاه‌های سلامت در برخی نقاط استان، ادامه داد: در همین راستا و در ایستگاه‌های سلامت هلال‌احمر از ۲۵ اسفند تاکنون به ۳۶۲۶ نفر در ایستگاه‌های سلامت هلال‌احمر خدمات بهداشتی ارائه شده است.

مدیرعامل سازمان هلال‌احمر سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر ایستگاه سلامت، در برخی نقاط استان "فضاى دوستدار کودک" نیز پیش‌بینی شده است که تا کنون ۶۳۳۸ کودک از این فضا‌ها استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۵۷۴ نفر عضو جوان خواهر و برادر جمعیت هلال‌احمر در ایام نوروز به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند، ادامه داد: هلال‌احمر تمام امکانات و توان خود را برای ایام نوروز و سفر‌های خوش هم‌وطنان به سیستان و بلوچستان به کار بسته است.

راشکی اضافه کرد: از ابتدای شروع طرح تا پایان روز گذشته ۱۸ هزار و ۹۳۱ نقشه بین مسافران توزیع شده است، همچنین ۹۵۰۳ نفر نیز از خیمه‌های نماز برپا شده در کنار پست‌های راهنمای مسافرین نوروزی استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/گ

کمپین نه به تصادفات جاده ای در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: نوروز ، امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.