سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشفیات کالای قاچاق نسبت به سال قبل افزایش یافت

رئیس پلیس استان بوشهر با تاکید بر تشدید مقابله با کالای قاچاق در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: با تلاش نیروی انتظامی کشفیات کالای قاچاق سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن ۱۴۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار خلیل واعظی ظهر امروز در نشست قرارگاه امام علی (ع) نیروی انتظامی استان بوشهر با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان اظهار داشت: امنیت در بخش‌های مختلف در استان بوشهر حاکم است که در این راستا رضایت مهم مردم به ویژه مسافران نوروزی در پی داشته است.

وی با بیان اینکه در طرح نوروزی پلیس استان ۹۰ ایستگاه موقت در سراسر استان مستقر شده است گفت: علاوه بر پاسگاه‌ها و ایستگاه‌های ثابت نیروی انتظامی در اجرای طرح نوروزی ۹۰ ایستگاه سیار و موقت به این ظرفیت افزوده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر افزود: با برنامه‌ریزی و تدابیر لازم ۵۰۰ نفر نیروی کمکی در اختیار ایستگاه‌های نوروزی قرار گرفته است.

رئیس پلیس استان بوشهر از رضایت مندی مردم از خدمات پلیس در طرح نوروزی خبر داد و بیان کرد: در طرح نوروزی تاکنون افزایش ۷۱ درصدی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان بوشهر برقرار شده و ۷۰ درصد تماس‌های مردم با سامانه ۱۹۷ تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس بوده است.

واعظی گزارشی از عملکرد پلیس استان بوشهر را در سال گذشته ارائه و عنوان کرد: کشف ۹۲ درصدی سرقت‌ها، کاهش ۱۴ درصدی تلفات در تصادفات جاده‌ای و افزایش ۱۵۷ درصدی کشفیات مواد مخدر از جمله اقدامات شاخص در سال گذشته بوده است.

وی با تاکید بر تشدید مقابله با کالای قاچاق در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: با تلاش نیروی انتظامی کشفیات کالای قاچاق سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن ۱۴۶ درصد افزایش یافت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ار ابتدای سال ۹۷ با تلاش ماموران انتظامی شاهد افزایش ۱۶۴ درصدی کشف سرقت‌ها بوده‌ایم تصریح کرد: پلیس استان در این ایام بیش از ۱۵۳ میلیارد ریال کالای قاچاق را از قاچاقچیان کشف کرده است.

انتهای پیام/م

کشفیات کالای قاچاق در استان ۱۴۶ درصد افزایش یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.