سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایت مسافران نوروزی از وضعیت اسکان در مدارس استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مسافران نوروزی از وضعیت اسکان در مدارس استان بوشهر رضایت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ناصر کرمی ظهر دوشنبه در بازدید از ستاد‌های اسکان، مدارس شهرستان و پایگاه‌های مطالعاتی و اعتکاف علمی گناوه گفت: ازدحام جمعیت همکاران ما از سراسر کشور باعث شده است که کلاس‌های شهر و روستا‌های شهرستان گناوه مملو از جمعیت شود و ما مجوز فضای باز و محیط مدارس را برای برپایی چادر برای همکاران صادر کنیم.

وی افزود: ما تمام ظرفیت خود که کلاس‌های درس و خانه معلم است را در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌دهیم و بیش از این نمی‌توانیم پاسخگوی حضور همکاران باشیم و افزایش مکان اسکان مزید بر ساخت مدارس جدید یا افزایش کلاس‌های درس در مدارس است.

کرمی اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی، شهرداری و دیگر نهاد‌ها با ایجاد کمپینگ‌های موقتی می‌توانند کمک شایانی در ساماندهی و اسکان مسافران و گردشگران در کنار آموزش و پرورش باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان داشت: در بازدید و بررسی ستاد‌های اسکان و مدارس شهرستان گناوه همکاران گردشگر ما از امکانات و بهداشت مدارس رضایت کامل داشتند، ولی از شلوغی ستاد‌های اسکان گلایه‌مند بودند که این نیز به دلیل ازدحام جمعیت یک امر عادی است و با صبر و حوصله قابل حل است.

وی یادآور شد: از تمامی فضا‌های آموزشی شهرستان گناوه استفاده شده است و حتی از روستا‌های تا شعاع ۱۵ کیلومتری نیز استفاده کرده‌ایم و برای انتقال مسافرین به این روستا‌ها راهنما در نظر گرفته شده که برای رسیدن به آنجا به مشکل بر نخورند.

کرمی گفت: مسافران در دو ستاد اسکان در گناوه پذیرش می‌شوند و جا دارد که از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان گناوه به دلیل تلاش‌های شبانه روزی و امکانات موجود که رضایت همکاران را به همراه داشته است سپاسگزاری کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: از دو پایگاه مطالعاتی و اعتکاف علمی پسران و دختران بازدید شد که میانگین حضور دختران در روز ۴۷ نفر و پسران ۲۵ نفر بوده است. این پایگاه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب فعالند و از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین دایر هستند.

انتهای پیام/م

مسافران نوروزی از وضعیت اسکان در مدارس استان بوشهر رضایت دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.