سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور شهردار اصفهان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران :

راه اندازی قطار شهری در اسفند ماه پیش راه اندازی بود

مشاور عالی شهردار اصفهان با اشاره به اینکه راه اندازی قطار شهری در اسفند ماه پیش راه اندازی بوده است گفت : بر اساس مصوبه شرکت بهره برداری متروی اصفهان ؛ قطار شهری در ایام نوروز تعطیل شد تا پس از انجام تست نهایی 14 فروردین به حرکت در آید.

جواد شعرباف در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به خبر منتشره در برخی از رسانه ها مبنی بر اینکه مترو نیامده رفته است افزود: قبلا اعلام شده بود که خط یک مترو در اسفند ماه پیش راه اندازی می شود و در فروردین ماه با حضور یکی از مقامات کشوری به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی تاکید کرد : در کلان شهر های دیگر همانند شیراز و مشهد نیز مترو در ایام تعطیلات کار نمی کند و تعطیلی مترو در ایام نوروزمصوبه شرکت بهره بردار مترو اصفهان بوده است.

شعرباف بیان داشت : باید قبل از بهره برداری مترو تست ها و آزمایش های آن بر اساس سر فاصله های زمانی مختلف انجام شود و بر اساس فرمان اتاق فرمان مرکزی حرکت کند و پس از اطمینان در مسیر راه اندازی نهایی قرار گیرد.

عضو هیئت مديره سازمان قطارشهري در پاسخ به این سوال که وضعیت ایستگاه های امام حسین و انقلاب به چه شکل است افزود: ایستگاه امام حسین در اواخر اسفند مسافر گرفت و ورودی خیابان سپاه آماده شده است اما هنوز ورودی های غربی نبش ساختمان جهان نما نیاز به زمان بیشتری برای تکمیل دارد.

وی گفت : پله های برقی ایستگاه امام حسین و ورودی ایستگاه عباس آباد هنوز تکمیل نشده است ؛ اما سایر ایستگاه ها مثل ایستگاه های کارگر و کوی امام به طور کامل به بهره برداری رسیده است.

شعرباف بیان داشت : قرار است یکی از مسوولان کشوری خط یک مترو اصفهان را افتتاح کند اما اینکه چه تاریخی اینکه چه تاریخی و چه کسی برای برای بهره برداری به اصفهان سفر می کند هنوز مشخص نیست و در چهار چوب تصمیم گیری های مدیریت شهری است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: مترو ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.