سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محور‌های خراسان رضوی پرترددترین جاده‌های کشور در نوروز ۹۷

استاندار خراسان رضوی با اشاره به این که ورود زائران و مسافران به مشهد ۷ درصد رشد داشته است گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون بیشترین تردد‌های جاده‌ای کشور درمحور‌های خراسان رضوی بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در بازدید ازقرارگاه فرماندهی پلیس راه استان با اشاره به این که آمار تصادفات منجر به فوت در استان کاهش یافته است گفت: بر اساس آمار‌ها فرماندهی پلیس راهور، از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون بیشترین تردد‌های جاده‌ای کشور در محور‌های خراسان رضوی بوده است.

وی با اشاره به این که ورود مسافران و زائران به مشهد ۷ درصد رشد داشته است افزود: در حوزه جاده‌ای قبل از شروع سفر‌های نوروزی تلاش شد وضعیت محور‌ها از شرایط نسبتا مناسبی برای سفر‌های نوروزی برخوردار شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تامین ۲۰ هزار تن قیر محور‌های دچار مشکل گفت: پارکینگ‌ها و مجتمع‌های خدمات بین راهی بهسازی شده اند و از نظر امکانات ارتقا یافتند.

رشیدیان با اشاره به این که کاهش بیش از ۲۰ درصد تصادفات بویژه تصادفات فوتی در استان بخاطر تلاش‌های پلیس راهور است افزود:استقرار پر تعداد و گسترده نیرو‌های امدادی، پلیس راه و نیروی انتظامی و تلاش بخشداری ها، فرمانداران و دهیاری‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به زائران خود موجب بهبود سطح خدمات در طول مسیر‌های خراسان رضوی شده است.

استاندار خراسان رضوی از مردم دعوت کرد تا برای استفاده از تعطیلات باقیمانده با استفاده از سامانه اقامت ۲۴" از تخفیف‌ها قابل توجه اماکن اقامتی مشهد که بعضی از آن‌ها تا ۷۰ درصد هم می‌رسد بهره‌مند شوند و به مشهد سفر کنند.

انتهای پیام// ز.‌ی


بیشترین تردد‌های جاده‌ای کشوردرنوروز ۹۷ متعلق به محور‌های خراسان رضوی است

برچسب ها: استانداری ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.