سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد:

انجام 31 عملیات امداد و نجات در 24 ساعت گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز پنجم فروردین ماه شهروندان 747 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 31 مورد منجر به عملیات شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان، گفت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در پنجم فروردین ماه، 10 عملیات اطفای حریق و 19 عملیات امداد و نجات و دو عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز پنجم فروردین ماه شهروندان 747 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 31 مورد منجر به عملیات شد.

 ابراز داشت: 21 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 130 تماس اشتباه و متاسفانه 565 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 10 مورد آتش‌سوزی شامل حریق مغازه در شهرک مدنی، حریق انبار لوله در حصار مطهری، دو مورد حریق خودرو در آرامگاه بوعلی و میدان بار مهدیه، حریق درختان در خیابان اکباتان، حریق مخروبه در خیابان شهدا، حریق سطل زباله در شهرک فرهنگیان و سه مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار موسوی دو مورد و استخر عباس آباد بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین 19 مورد عملیات امداد و نجات شامل 4 مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک بهشتی، سعیدیه، متخصصین و بنی هاشم، نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان شریعتی و سه مورد عملیات امداد و نجات در حادثه شکسته شدن و سقوط درختان در بلوار سید جمال الدین، بلوار آزادگان و حصار علی آباد صورت گرفت.

وی یادآور شد: دو مورد عملیات امداد و نجات در حادثه واژگونی خودرو در جاده گنجنامه، عملیات امداد و نجات در حادثه نشت سوخت خودرو در جاده گنجنامه، عملیات امداد و نجات در حادثه گیرکردن اعضای بدن بین درب در کوچه جلالی، 6 مورد عملیات امداد و نجات در حادثه سقوط اجسام در میدان سپاه، حصار امام، شهرک امیرکبیر، مظفریه، فرخ سرشت و میدان امام(ره) و عملیات امداد و نجات در حادثه کنده شدن درب ورودی در شهرک اندیشه نیز از دیگر عملیات‌هایی بود که توسط آتش‌نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: همچنین دو مورد عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل نقص در سیستم اعلام حریق در مهدیه صورت پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است تعداد هفت نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/د.ا

برقراری 747 بار تماس با سامانه 125 همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.