سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش بیش از 50 هزار گردشگر در اسکان فرهنگیان کاشان

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کاشان از پذیرش بیش از 50 هزار گردشگر در اسکان فرهنگیان کاشان خبر داد.

امیرحسین عربفرد در به گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و گردشگری منطقه فرهنگی کاشان، این شهرستان در اسکان نوروزی فرهنگیان بعد از شهر اصفهان ، رتبه دوم پذیرش و اسکان گردشگر را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: مدیریت آموزش و پرور ش کاشان، در نوروز امسال 12۰ واحد آموزشی در قالب یک هزار و ۱۰0 اتاق در طرح اسکان فرهنگیان امسال، برای پذیرایی از مهمانان آماده کرده است که پنج واحد در گروه ویژه، 19 مدرسه در گروه الف و 92 واحد آموزشی نیز در قالب مراکز اسکان گروه ب طبقه بندی شده است.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: بنا بر آمار مرکز فناوری وزارت آموزش و پرورش، میزان پذیرش گردشگر در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان کاشان معادل مجموع پذیرش  13 استان کشور است.
عربفرد ادامه داد: مدارس طرح اسکان، در دو گروه الف. و ب. درجه بندی شده که مدارس درجه ب. سطح کلاس‌ها مفروش شده و پتو نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است، اما در کلاس‌های درجه ویژه خدماتی نظیر تلویزیون و یخچال نیز موجود است.
وی اظهار کرد: توزیع روزانه سه هزار و 500 دست غذا، با قیمتی ارزان‌تر از رستورانهای شهر، در دو نوبت نهار و شام و تنوع ۱۵ نوع غذا در رستوران فرهنگیان و فعالیت درمانگاه فرهنگیان کاشان در قالب پزشکان عمومی و متخصص‌،آزمایشگاه و پرستاری از دیگر خدمات ستاد اسکان فرهنگیان کاشان در تعطیلات نوروزی است.
 
انتهای پیام /س
 

پذیرش مسافران نوروزی در اسکان فرهنگیان کاشان

 

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.