سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱ طلا و ۱ برنز سوغات کوراشکاران خراسان شمالی از هندوستان

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی گفت: کوراشکاران خراسان شمالی ۱ طلا و ۱ برنز را در رقابت‌های آسیایی کوراش هندوستان کسب کردند.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، کوروش خسرویار رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی گفت: مسابقات قهرمانی کوراش آسیا در رده سنی بزرگ‌سالان ۴ فروردین‌ماه به میزبانی شهر پونام هند با حضور ۲۲۰ کوراشکار از ۱۴ کشور آسیایی برگزار شد.
وی افزود: از ۸ مرد کوراشکار اعزامی آقایان الیاس علی‌اکبری در وزن ۸۱ کیلوگرم، بهزاد وحدانی در وزن ۶۶ و از ۷ بانوی اعزامی خانم مهتاب باغچقی در وزن ۶۳ کیلوگرم از خراسان شمالی بودند.
خسرویار گفت: در بانوان خانم مهتاب باغچقی در وزن ۷۰ کیلوگرم در اولین تجربه بین‌المللی خود خوش درخشید و مدال برنز این رقابت‌ها را به گردن آویخت و در آقایان نیز الیاس علی‌اکبری در وزن ۸۱ کیلوگرم از سد حریفان خود گذشت و طلایی شد و بر سکوی اول ایستاد.
خسرویار همچنین آقایان حسین علی‌اکبری و رضا مهنان و خانم بتول پاک روح از خراسان شمالی را به‌عنوان مربیان تیم اعزامی به این رقابت‌ها معرفی کرد.
وی افزود: ازبکستان با ۱۱ طلا، ۴ نقره و ۱ برنز قهرمان، ایران با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز نائب قهرمان و هندوستان میزبان با ۱ طلا، ۲ نقره و ۱۳ برنز سوم شد.
گفتنی است: تیم ملی کوراش بانوان با ۷ نفر و تیم ملی کوراش آقایان با ۸ نفر در قالب ۴ وزن ۳ فروردین‌ماه عازم این مسابقات شدند.
انتهای پیام/ط


حضور کوراشکاران خراسان شمالی در رقابت‌های آسیایی کوراش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.