سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریزش تعدادی از پانل‌های تابلو تبلیغاتی در تبریز+تصویر

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: وزش باد شدید منجر به ریزش پانل‌های تابلو تبلیغاتی در تبریز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آتش پاد داود طالب نژادمدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، با اعلام این خبر اظهار کرد: عصر امروز طی اعلام گزارشی به ۱۲۵ مبنی بر ریزش تعدادی از پانل‌های تابلو تبلیغاتی در خیابان آبرسان تبریز، آتش نشانان به محل حادثه اعزام و پس از بررسی مشخص شد در اثر وزش باد شدید طی دو روز گذشته، تعدادی از پانل‌ها از محل نصب کنده شده و بر کف خیابان سقوط کرده است.

 

وی با اشاره به این‌که در این حادثه صدمات جانی وجود نداشت، افزود: آتش نشانان سریعا با استفاده از تجهیزات امداد و نجات در ارتفاع از جمله نردبان امدادی آتش نشانی، اقدام به ایمن سازی پانل های تابلو مربوطه کرده و با ارایه توصیه های ایمنی لازم به شهروندان در محل، به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از عموم شهروندان درخواست کرد تا زمان برقراری وضعیت آب و هوایی به وضع عادی و جهت پیشگیری از بروز حوادث جانی، از ایستادن و عبور از محل نصب داربست‌های ساختمانی، تیرهای برق، درختان کهنسال و پوسیده، سقف‌های شیروانی فرسوده، تابلوهای تبلیغاتی و سایر موارد مشابه خودداری نمایند.

 

انتهای پیام/

 

 خسارت‌های تند باد در تبریز

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.