سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلات نوروزی، بدون تخلفات زیست محیطی و شکار در خراسان جنوبی

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت:از ابتدای تعطیلات نوروزی هیچگونه تخلف زیست محیطی و شکار در استان گزارش نشده است.

آرامنش مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی با تشدید گشت و کنترل اجرای مقررات شکار و صید در مناطق استان هیچگونه تخلفی در خصوص شکار و تخریب محیط زیست گزارش نشده است.


وی افزود:هر سال با توجه به فرا رسیدن بهار گشت‌های ویژه نوروزی توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی تشدید می‌شود و محیط بانان طی یک برنامه ریزی منسجم و از پیش تعیین شده در مناطق تحت مدیریت و آزاد در حال گشت زنی هستند تا مسافران و طبیعت گردان بهاری با اطمینان و امنیت بیشتری از مناطق بازدید کنند.


آرامنش گفت:در ایام نوروز برنامه‌ی گشت و کنترل یگان حفاظت این اداره‌ی کل متشکل از کارشناسان و ماموران یگان حفاظت در مناطق تحت مدیریت به طور شبانه‌روزی انجام می‌گیرد و ماموران یگان حفاظت ضمن اجرای قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، پایش عرصه‌های طبیعی و جلوگیری از تخریب محیط زیست و شکار غیرمجاز، مسافرین و گردشگران نوروزی را به سمت گردشگاه‌ها هدایت می‌کنند.
انتهای پیام/ب


عیدی بدون شکار در خراسان جنوبی

برچسب ها: محیط زیست ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.