سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت به مردم وظیفه پلیس است

فرمانده یگان ویژه استان ایلام گفت: خدمت رسانی به مردم، لحظه زیبای سال جدید را برای کارکنان به تصویر می کشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  سرهنگ محمد علیزمانی اظهار کرد:   شوق و اشتیاق خدمت در چهره  تک تک کارکنان دیده می شود و حتی در تعطیلات نوروز که اکثر مردم در بیرون منازل و مسافرت سپری می کنند، فعالیت نیروها به مراتب بیشتر از قبل برای امنیت مسافران ومهمانان نوروزی است.

وی افزود: از ابتدای سال کارکنان یگان ویژه در اجرای طرح نوروزی آمادگی خود را برای ورود به ماموریت های سال جديد اعلام داشته و خود را برای ماموريت های پيش رو در سال جاری آماده کرده است.

فرمانده یگان ویژه استان ایلام افزود:وظيفه پليس در اين ايام سنگين تر بود و ما که به عنوان خادم مردم در يگان ويژه استان انجام وظيفه می کنيم شرايطی را فراهم کردیم که مسافرانی که به ايلام وارد شدند با خاطره خوش از استان خارج شوند.

سرهنگ علیزمانی هدف ازخدمت کارکنان یگان ویژه درتعطیلات نوروز را نمايش وحدت،همدلی ،خدمتگزاری ، تامين امنيت و آرامش مسافران نوروزی دانست وخاطرنشان کرد: هوشياری و بيداری نيروهای با صلابت يگان ويژه ، توام با پيوستگی کار و تلاش خستگی ناپذير آن ها در این ایام باعث تامين نظم و امنيت مسافران نوروزی و خدمت رسانی شايسته به همه مهمانی نوروزی است.

علیزمانی در خاتمه از تلاش بی وقفه و حضور خستگی ناپذير كاركنان يگان ويژه در حفظ و ارتقاء امنيت درایام نوروز تشکر و قدردانی کرد و  بیان نمود :خدمت رسانی يگان ويژه همراه با کار و تلاش خستگی ناپذير به همشهريان و مسافرين نوروزی ،زمينه ساز جلب اعتماد مردم به پليس و گسترش امنيت عمومی در جامعه خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

وظیفه اصلی پلیس خدمت به مردم است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۷ تير ۱۴۰۱
جناب سرهنگ محمد علی زمانی شما برای من در زندگی یه الگو خاص ومعجزه الهی هستین افتخار برای بود که در یگان ویژه غرب استان تهران شما فرمانده ما بودین