سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی ؛

حجم گردش مالی بازار سوغات خراسان رضوی ۳۷ هزار میلیارد ریال است

استاندار خراسان رضوی گفت: حجم گردش مالی بازار سوغات خراسان رضوی براساس آخرین بررسی بالغ بر ۳۷ هزار میلیارد ریال است و اگر به درستی روی آن سرمایه گذاری شود موجب ایجاد اشتغال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی درحاشیه مراسم آغازین نمایشگاه نوروزگاه ایران در مشهد گفت: حجم گردش مالی بازار سوغات خراسان رضوی براساس آخرین بررسی بالغ بر ۳۷ هزار میلیارد ریال است.

وی با اشاره به این که این رقم حجم بزرگی است و اگر به درستی روی آن سرمایه گذاری شود موجب ایجاد اشتغال خواهد شد افزود: در صورت برنامه ریزی صحیح در این رابطه بسیاری از تولید کنندگان خراسان رضوی از بحران اقتصادی موجود خارج می‌شوند.

استاندار خراسان رضوی در این راستا برنامه ریزی گسترده‌ای با همکاری و مشارکت سایر استان‌ها شده است، گفت: امسال سال حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل نامگذاری شده است و سعی خواهد شد تا به جای کالا‌های بی کیفیت خارجی از ظرفیت صنایع دستی و تولیدات ارزشمند داخلی استفاده شود.

رشیدیان با اشاره به این که تعطیلات نوروزی فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر مردم با سوغات استان است افزود: نمایشگاه نوروزگاه ایران فرصت بسیار خوبی است تا تولید کنندگان و صنوف مختلف هم ضمن بازدید از این نمایشگاه با آشنایی و استفاده از این فرصت برای تولید در این عرصه وارد عمل شوند.

انتهای پیام// ز.‌ی


گشایش نمایشگاه نوروزگاه ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.