سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

استقرار بیش از ۱.۵ میلیون نفر در مراکز اسکان فرهنگیان/ برپایی نمایشگاه بومی در ۷۰۷ پایگاه

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به آمار مسافران نوروزی از استقرار بیش از یک و نیم نفر در مراکز اسکان خبر داد.

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش  در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره وضعیت اسکان مسافران نوروزی در محل اسکان فرهنگیان عنوان کرد: تا پایان روز چهارم فروردین ماه 430 هزار و 126 خانوار و  یک میلیون و  548 هزار 453 نفر در این مراکز اسکان پیدا کردند.

وی درباره بیشترین پذیرش استان ها  بیان کرد:  اصفهان، فارس، خراسان رضوی،  هرمزگان،  خوزستان و یزد به ترتیب بیشترین مسافران را داشتند.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی درباه وجه تمایز امسال نسبت به دوره های دیگر تصریح  کرد: تقویت، توسعه و برپایی نمایشگاه‌های بومی و ملی و محلی در ۷۰۷ پایگاه پذیرش اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۳۹۷ با هدف معرفی و شناسایی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و همچنین معرفی جاذبه ها‌ی توریستی و گردشگری در پایگاه‌های اسکان نوروزی از مواردی است که جذابیت مسافرت‌های نوروزی را با رویکرد ماندگاری و مقصد سفر، ارتقا داده است.

وی یادآور شد: در اسکان نوروزی ۹۷، کیفیت بخشی مراکز اسکان از دیگر شاخصه‌های این فرآیند بوده  است که با هدف منزلت اجتماعی فرهنگیان در حال  انجام است.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت از اسکان نوروزی فرهنگیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.