سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول موزه های اردبیل؛

رشد 27 درصدی بلیط فروشی در موزه های استان اردبیل

مسئول موزه های استان اردبیل از رشد 27 درصدی بلیط فروشی در موزه های این استان طی هفته نخست تعطیلات و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

فردین عینی، مسئول موزه های استان اردبیل در بازدید از موزه شیخ صفی الدین اردبیلی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: در بازه زمانی 28 اسفند ماه سال گذشته تا روز چهارم فروردین امسال 8 هزار و 381 مسافر نوروزی از موزه های اردبیل بازدید کردند.

وی افزود: این در حالی است که سال گذشته در تاریخ مشابه میزان بازدید 6 هزار و 531 نفر بوده و ما شاهد رشد 27 درصدی بلیط فروشی و استقبال مسافران نوروزی از موزه های اردبیل هستیم.

مسئول موزه های استان اردبیل با اذعان به دایر بودن 7 موزه میراثی در اردبیل متذکر شد: بیشترین بازدید با 68 درصد مربوط به مجموعه بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی تنها اثر ثبت جهانی استان است.

به گفته عینی در تاریخ ذکر شده بلیط فروشی این مجموعه 39 درصد رشد یافته و گردشگران خارجی نیز بازدید قابل توجه از این اثر تاریخی داشته اند.

وی با بیان اینکه بروشور های اطلاع رسانی از آثار تاریخی و موزه های استان نیز در موزه ها توزیع می شود، اضافه کرد: پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات رشد قابل توجهی در بازدید موزه های استان به ثبت برسد.

انتهای پیام/ح

بازدی بیش از 8 هزار مسافر نوروزی از موزه های اردبیل 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.