سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقامت ۱۵۱ هزار میهمان نوروزی در استان کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اقامت ۱۵۱ هزار و ۱۰۵ میهمان نوروزی در استان کرمانشاه خبرداد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از انجام ۷۲۱ مورد نظارت بر واحد‌های اقامتی، پذیرایی و تاسیسات گردشگری استان تاکنون خبر داد و گفت: این نظارت‌ها به منظور تامین رضایتمندی مسافرین و گردشگران نوروزی تا پایان تعطیلات بصورت مستمر و ویژه ادامه خواهد یافت.

وی از آخرین آمار اقامت و بازدید از اماکن تاریخی و تفرجگاه‌های طبیعی استان نیز گفت: طی مدت یاد شده، بیش از ۱۵۱ هزار و ۱۰۵ میهمان و گردشگر نوروزی در استان اقامت داشته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: این تعداد میهمان نوروزی در هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها، خوابگاه‌های آموزش و پرورش، واحد‌های اقامتگاه‌های بوم گردی، کمپ‌های اسکان شهرداری‌ها در پارک‌ها و سیاه چادر‌ها اقامت داشته اند.

وی گفت: همچنین ۱۹۰ هزار و ۱۵۸ گردشگر از دو روز پیش از نوروز تا پایان سومین روز فروردین از اماکن تاریخی و تفرجگاه‌های طبیعی استان کرمانشاه بازدید داشته اند.

بالایی افزود :تاق بستان با یک فاصله دوبرابری پر بازدید‌ترین بنای تاریخی استان است و پس از آن بیستون، غار قوری قلعه و تکیه معاون الملک در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/ف

 ۱۵۱ هزار میهمان نوروزی در استان کرمانشاه اقامت کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.