سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت سال نو؛

دیدار مسئولان میراث فرهنگی با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

به مناسبت سال نو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزدو جمعی از مسئولان و معاونین میراث فرهنگی امروز پنجم فرودین ماه با حضور در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با ایشان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛به مناسبت سال نو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد و جمعی از مسئولان و معاونین میراث فرهنگی استان ، امروز پنجم فرودین ماه با حضور در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با ایشان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد ضمن تبریک سال نو، از تلاش‌های مسئولین این اداره کل در طول سال ۹۶ قدردانی کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به ثبت جهانی شهر تاریخی یزد، بر حفظ و احیای این بافت ارزشمند تاریخی و مرمت آن بر اساس دستورالعمل‌ها و قوانین جاری میراث فرهنگی تاکید کرد.

وی در ادامه توجه بیشتر به نکات فرهنگی را یادآور شد و افزود: گردشگران خارجی می‌توانند به عنوان سفیران فرهنگی زمینه ترویج فرهنگ ناب یزد و پیشینه فرهنگی ایران اسلامی را ایجاد کنند.

در ادامه این نشست فاطمه دانش یزدی مدیر کل میراث فرهنگی، ضمن ارائه گزارش مختصری از برنامه‌های نوروز ۹۷، از حمایت‌های بی دریغ امام جمعه یزد و نماینده، ولی فقیه در استان با این اداره کل در پیشبرد اهداف والای این اداره کل تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ ی

جمعی از مسئولان و معاونین میراث فرهنگی استان با امام جمعه یزد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.