سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس پایتخت در مرداد 96؛

کشف یک تن مرفین از داخل بونکر سیمان/ برادرکشی جلوی چشم مردان آهنین در باشگاه بدنسازی/ دستگیری خواننده معروف به اتهام قتل

در این بخش خبری می‌توانید مهمترین اخبار پلیس پایتخت در پنجمین ماه سالی که گذشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بخش خبری مهمترین اخبار پلیس پایتخت در مرداد ماه سال ۹۶ را می‌خوانید که تغییر فرمانده انتظامی تهران بزرگ را می‌توان از مهمترین خبر‌ها تلقی کرد.

کشف بیش از یک تن مرفین و ۷۷ کیلوگرم هروئین

در دوم مرداد ماه ماموران پلیس انتظامی غرب تهران یک تن و ۲۰ کیلوگرم مرفین و ۷۷ کیلوگرم هروئین از داخل بونکر خودروی تریلی کشف و اقدام به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر کردند.

این قاچاقچی یک تن و ۲۰ کیلوگرم مرفین و ۷۷ کیلو گرم هروئین را به طرز ماهرانه‌ای در مخزن بونکر جاسازی کرده بود که نهایتا توسط پلیس کشف شد.

خودکشی دختر جوان در برج آتی ساز

چهاردهم مرداد ماه بود که خودکشی دختر جوانی خبر ساز شد. بررسی های تیم پلیس نشان داد که دختر جوانی از طبقه ششم یکی از برج‌های مجتمع آتی ساز در اتوبان چمران، خود را به پایین پرتاب کرده است.

پس از حضور عوامل اورژانس بود که مرگ این دختر جوان به دلیل شدت جراحت تایید شد.

تغییر فرمانده انتظامی تهران بزرگ

شانزدهم مرداد ماه بود که سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ شد. این در حالی بود که سردار رحیمی در سالیان نه چندان دور ریاست پلیس راهور تهران را بر عهده داشت.

البته قبل از آنکه سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ شود در سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی این استان بود.

ماجرای برادر کشی در باشگاه بدنسازی

بیست و سوم خرداد ماه بود که دو برادر افغانستانی روبروی محوطه باشگاه بدنسازی با هم درگیر شده و برادر کوچکتر با ضربه چاقو گردن برادر بزرگترش را هدف قرار داده و وی را به قتل رساند.

تحقیقات بیشتر در رابطه با این قتل نشان داد برادر کوچکتر بیکار بوده و چندین روز در باشگاه بدنسازی رفت‌و‌آمد داشته است، برادر بزرگتر وی در زمان وقوع قتل برادر به منظور صحبت با او به باشگاه ورزشی رفته که در نهایت بین آن‌ها جر و بحث پیش آمده و برادر بزرگتر به قتل رسیده است.

دستگیری خواننده معروف به جرم قتل

در بیست و هشتم مرداد ماه بود که مرگ پیرمرد به پلیس اعلام شد که در بررسی‌های اولیه مشخص شد که فرزند خوانده مقتول خواننده معروف به نام حمید صفت،  پدر خوانده خود را به قتل رسانده است.

البته مظنون پرونده قتل در این باره می‌گوید روز ۲۴ مرداد زمانی که وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم، متوجه شدم که مادرم با همسرش (متوفی) درگیر شده؛ من فقط مادرم را برداشتم و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارم.

انتهای پیام/

مهمترین اخبار پلیس پایتخت در مرداد 96

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.