سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر ایلام گفت:2 هزار و 700 مسافر نوروزی از خدمات جوانان هلال احمر ایلام برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی اصغر علی اکبری  معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر ایلام بیان کرد: بیش از 2 هزار و 700 مسافر نوروزی از خدمات طرح ایمنی و سلامت این جمعیت از آغاز تعطیلات تا صبح امروز برخودار شده اند.

 علی اکبری اظهار کرد: در اجرای این طرح که از 28 اسفند آغاز شده 21 پست ثابت و سیار در ورودی و خروجی شهرهای استان ایلام دایر است تا ضمن راهنمایی مسافران بسته های فرهنگی شامل بروشور نقشه جغرافیای استان و نکات ایمنی را بین آنها توزیع کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر ایلام تاکید کرد: در اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بیش از 600 نفر از اعضای جوانان این جمعیت مسافران و مهمانان در این استان را راهنمایی می کنند.

علی اکبری گفت:  تاکنون بیش از سه هزار نقشه جغرافیایی، بروشور و سایر محصولات فرهنگی در این پایگاه ها بین مسافران توزیع شده است.

وی  ادامه داد:هدف از تشکیل این پایگاه ها بهبود رفتارهای ترافیکی و فرهنگ سازی در جهت کاهش تلفات جاده ای است و خانواده هایی که به این پایگاه ها مراجعه می کنند به فرزندان آنها نشان ایمنی و سلامت اهدا می شود تا به عنوان نماینده این طرح ملی قوانین رانندگی را به پدر و مادرها یادآوری کنند.

 

انتهای پیام/با

اجرای طرح ایمنی مسافران نوروزی در ایلام

برچسب ها: نوروز ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.