سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران عنوان کرد؛

لزوم بهره مندی از ظرفیت رسانه ها برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر تهران

مشاور شهردار و رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران گفت:باید از ظرفیت رسانه ها در راستای معرفی جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر تهران بهره برد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام صادق زاده، مشاور شهردار در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران با تبریک سال نو اظهار داشت: گزارش های خوبی در فضای مجازی از فعالیت های ستاد گردشگری شهرداری تهران وجود دارد و باید این تبلیغات برای استفاده بیشتر عموم مردم از برنامه های فرهنگی-تفریحی شهرداری بیشتر شود.

وی با اشاره به تلاش ستاد گردشگری شهرداری تهران برای معرفی جاذبه های گردشگری افزود:همکارانم در این بخش برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر تهران و میزبانی از میهمانان نوروزی توفیقات بسیار خوبی داشته اند.

مشاور شهردار تهران با بیان اینکه تهران بسیار زیبا و دیدنی است،ادامه داد: تهران جاذبه های طبیعی،تاریخی،مذهبی و ... بسیاری دارد و باید از این ظرفیت عظیم به درستی در راستی ترویج گردشگری بهره برد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اماکن مذهبی، مراکز تاریخی و موزه ها،بوستان ها و ...بخشی از جاذبه های گردشگری شهر تهران است،گفت: به نظر بنده باید از ظرفیت رسانه ها برای معرفی مناطق گردشگری و جاذبه های دیدنی تهران بهره برد چراکه ممکن است حتی بسیاری از ساکنان و شهروندان تهرانی نیز با این ظرفیت بی نظیر تهران در حوزه گردشگری آشنا نباشند.

رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران با بیان اینکه در اسلام بر نشاط توصیه و سفارش شده است، گفت:اسلام به شدت بر دوری از کسالت و تنبلی تاکید و بر شادی توصیه دارد، استفاده از مواهب الهی و طبیعی در نشاط آوری و فرح بخشی موثر، و بهره مندی از ظرفیت های گردشگری و تفریحی نیز در شادی و نشاط آوری اثرگذار است.

وی گفت: به حمدالله همکارانمان در ستاد گردشگری شهرداری تهران اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند و امیدوارم هموطنان از جاذبه های گردشگری شهر تهران بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظر صادق زاده، مشاور شهردار در مورد گردشگری نوروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.